שיא היסטורי של כל הזמנים באחוזי הבגרויות בבת-ים: 90.6 אחוזי הצלחה!

אהבתם? שתפו...

לראשונה: שיא היסטורי של כל הזמנים באחוזי הבגרויות בבת-ים: 90.6 אחוזי הצלחה!

 

לאחר הגדלת ההשקעה בחינוך של הנהלת העיר בשלוש השנים האחרונות, מפרסם היום משרד החינוך את נתוני הבגרויות של העיר: שיא של 90.6 אחוזים, הרבה מעל הממוצע הארצי העומד השנה על 76% מבין מי שנגשו לבגרויות

על פי הנתונים, בת-ים נמצאת הרבה מעל הממוצע הארצי גם בזכאות ל5 יח"ל באנגלית (51.9% עלייה של 1.8% מהשנה הקודמת) – מדובר על 9% יותר מהממוצע הארצי,ובזכאות ל5 יח"ל במתמטיקה (18.3% עם עלייה 2.6 מהשנה  הקודמת). במתמטיקה ממשיכים תלמידי בת-ים לעקוף גם השנה את הממוצע הארצי בלמעלה משני אחוזים.

הנתונים הללו מתפרסמים לאחר החיזוק המשמעותי שהוביל ראש העיר צביקה ברוט במערכת החינוך, כולל הגדלת ההשקעה בגילאים הצעירים במטרה לשפר את הצלחתם בבגרויות בהמשך הדרך.

כך למשל השיק ראש העיר את רפורמת "חוג חינם לכל ילד", אשר מטרתה להביא חיזוק נוסף לתוכנית הלימודית וההעשרה של תלמידי העיר בת-ים, זאת לצד ההשקעה הנרחבת במערכת החינוך בעיר – תוכניות הלימוד הייחודיות והשיפוץ הנרחב במוסדות העיר המעניק סביבה הרבה יותר נעימה לכלל התלמידים.

ראש העיר צביקה ברוט בירך הבוקר את אנשי מנהל החינוך והצוותים החינוכיים ואמר כי ״כמי שגדל והתחנך במערכת החינוך של בת-ים, אני נרגש לראות את הפירות של ההשקעה שלנו. מדובר בשיא של כל הזמנים עם אחוזי הצלחה שחוצים את רף 90 האחוזים, ובהתחייבות שלנו לתושבים לעשות הכל כדי להפוך את מערכת החינוך שלנו לאחת הטובות בארץ. כפי שעשינו מהפכות בתחומים רבים בעיר, נמשיך להשקיע בילדים שלנו כדי להביא לפה עוד זוגות צעירים, ולשבור ביחד שיאים חדשים״.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב: "נתון היסטורי בבת ים באחוזי הזכאות לבגרות!

אני גאה בתלמידות ותלמידי בת-ים על ההישג ההיסטורי שלהם שהתפרסם הבוקר, מעל 90% מהם זכאיות וזכאים לתעודת בגרות. עלייה של 4.6% מהשנה שעברה וגבוה מעל הממוצע הארצי שעומד על 76% בלבד. אני רוצה לחזק את הצוותים שלנו במינהל  החינוך, וצוותי החינוך במוסדות הלימוד ברחבי העיר . כולנו פועלים כדי שמערכות החינוך תהיה מהשורה הראשונה בארץ, משקיעים בכך משאבים רבים ורואים בכך שליחות אישית, וכשאנשים עובדים מהלב – רואים תוצאות בשטח, כמו שאנחנו רואים גם היום עם הנתון המדהים הזה."

יודפת אפק ארזי, מנכ"לית העירייה: "הנתונים המדהימים מבשרים על ההצלחה חסרת התקדים של מערכת החינוך העירונית שלנו שמורכבת מתלמידים חרוצים לצד אנשי חינוך והוראה מהטובים ביותר בארץ. ההשקעה הנרחבת בחינוך בעיר היא בראש סדרי העדיפויות שלנו, וכך נמשיך גם בעתיד"

ראש מנהל החינוך נופר קפון: "התמונה החינוכית של העיר מביאה משקפת את העשייה המדהימה של כלל אנשי החינוך בעיר. החל מגני הילדים ועד לתיכונים. אין ספק שהמהלכים שאנו יוזמים בעיר ומנהלי המוסדות מובילים אותם בשטח" באים לידי ביטוי בתוצאות הנפלאות הללו."

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים