שיפוץ ושדרוג חצרות גנים בבת-ים

אהבתם? שתפו...

*מנצלים את ימי החופשה לשיפוץ גני הילדים: בהמשך לשיפוצי הענק שנעשו בקיץ האחרון בעלות של 25 מיליון שקלים, שופצו 8 חצרות גני ילדים בעיר במהלך חול מועד פסח*

בזמן שנהניתם בחול המועד פסח, הצוותים המקצועיים של עיריית בת-ים דאגו שהילדים שלכם יחזרו לשגרה נעימה בגנים, ולקראת תחילתו של הקיץ דאגו לשיפוץ ושדרוג של מספר חצרות גנים בעיר בת-ים. בחצרות אלו הוצבו הצללות לימים החמים, מתקני משחק חדשים, תוך דגש על עיצוב חוץ ויצירת חללים צבעוניים באמצעות חומרים עדכניים המותאמים ובטוחים לסביבת ילדים.

מהלך זה מתווסף לשיפוצי הענק שנעשו בקיץ האחרון לקראת פתיחת שנת הלימודים בעלות של 25 מיליון שקלים- בו נערכו חידושים ושדרוגים בכ59 מוסדות חינוך שונים בעיר, כדי לשפר את איכות החיים של ילדי ותלמידי העיר.
שיפוצים אלו ושיפוצי הקיץ הם חלק מתוכנית העבודה השנתית שגובשה על ידי מנהל החינוך והצוותים המקצועיים לאחר ביצוע סקר צרכים וסיורים בשטח בכל מוסדות החינוך כשהמטרה היא שיפור המרחב הציבורי והקפדה יתרה על בטיחות.

השיפוצים נעשו בגן פעמון ים ומצפן ברח' מסריק, גן גולשים ויורדי הים ברח' השקמה וכן הגנים הנמצאים ברח' חביבה רייך וגן חובלים, שחיינים סוף הים רייף.

*ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט:* " ניצלנו את ימי חול המועד הקצרים בכדי לשדרג לקראת הקיץ החם בצורה יסודית מספר חצרות גני ילדים ברחבי העיר, ולהעניק לילדי העיר סביבה נוחה ונעימה"

*מנכ"לית עיריית בת-ים, יודפת אפק ארזי:* הילדים שלנו נמצאים רוב היום בגן, עבורם זה הבית השני, ואנו ממשיכים בתנופת שדרוג ושיפוץ מוסדות החינוך כל העת. אני רוצה להודות לצוותים המקצועיים על העבודה במהלך ימי החג בכדי להנעים את שעותם בחצרות עם תחילתו של הקיץ."

פרסומת

סייקו - סושי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ליאת בכר - צילום
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים