שיפור שכונת עמידר: תוכנית חידוש השבילים הענקית יצאה לדרך

אהבתם? שתפו...

שיפור שכונת עמידר: תוכנית חידוש השבילים הענקית יצאה לדרך.

תכנית חידוש השבילים בשכונת עמידר יצאה לדרך בעלות של למעלה ממיליון שקלים. התהליך החל לפני כ-3 שבועות, עד כה חודשו 3 שבילים וסה"כ יוקמו 13 שבילים חדשים ונגישים באורך של כ- 3500 מטר ריצוף. העבודות מתמקדות בעיקר ברחוב וייצמן.

לצד סלילת השבילים החדשים , כוללות העבודות גם החלפה של כלל הריצופים בשבילים כולל התאמות נגישות, הכנת תשתיות לחשמל ותאורה, הוספת תאורה דקורטיבית, חידוש והתקנת אשפתונים וספסלים בכל הרובע וטיפול בתשתיות הניקוז.

פרויקט זה מצטרף לשורה של צעדים כחלק מהפעולות שהעירייה עושה לשיפור המרחב הציבורי בשכונת עמידר. הצעדים כוללים: החלפה של כלל התאורה בשכונת עמידר, שיפוץ ושדרוג 7 גינות ציבוריות, החלפת תאורה ברחובות הראשיים, החלפת כלל הריצוף ברחוב משה כהן ועוד.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "עשרות שנים שכונת עמידר בבת-ים מחכה לשינוי הזה. גינות חדשות, שבילים חדשים, מבט חדש, מרענן ואוהב על אחת הפינות הכי יפות בעיר שלנו. השבוע החלפנו את הריצוף השבור והישן בשבילים בשכונה,

והתושבים כל כך מאושרים. תושבי עמידר האהובים, חיכיתם הרבה זמן לשינוי הזה, ואני מתרגש יחד אתכם. זו רק ההתחלה. ממשיכים קדימה בכל הכח. עמידר לעולם לא תחזור לאחור".

 

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פליקס חלפון
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים