שירה שפרכר סגלוביץ' מונתה לאדריכלית העיר

אהבתם? שתפו...

מינוי חדש: שירה שפרכר סגלוביץ' מונתה לאדריכלית העיר

אגף ההנדסה בעירית בת-ים ממשיך להתחדש: ראש העיר צביקה ברוט הודיע היום על מינויה של אדר׳ שירה שפרכר סגלוביץ', אשר מכהנת בשנים האחרונות כסגנית מהנדס העיר בבת-ים, לתפקיד אדריכלית העיר.

המינוי החדש ייכנס לתוקף באופן מיידי, לאחר שבמשך שנים ארוכות כלל לא היה בבת-ים אדריכל עיר, ופרויקטים רבים עוכבו בשל כך.

הדבר מצטרף למינויה של מהנדסת העיר החדשה, מיכל מאיר, אשר נכנסה לתפקידה לפני כחצי שנה.

שפרכר נחשבת לאשת מקצוע מוערכת אשר מכירה היטב את התכנון העירוני בבת-ים, והיא תסייע להוציא אל הפועל את המדיניות שהתווה ראש העיר  לגבי התחדשות עירונית בבת-ים.

בעיריה אומרים עוד כי בתקופה הקרובה ישלימו את המהלך שנועד להגן על תושבים מפני יזמי תמ״אות שעלולים להתחיל פרויקטים של תמ״א – אך להיתקע באמצע הפרויקט ללא יכולת להשלים אותו. בעיריה מתכוונים לקרוא לציבור לחתום על חוזים עם יזמים רק לאחר התייעצות עם נציגי מהנדסת העיר.

ברוט אמר היום כי ״שירה היא חלק בלתי נפרד מהמפכה שאנחנו רוצים להוביל באגף ההנדסה בעיר בשנים הבאות, והתפקיד החדש יאפשר לה להביא לידי בביטוי בצורה טובה אפילו יותר את הכישורים המקצועיים הגדולים שלה״. מנכ״לית העיריה יודפת אפק ארזי הוסיפה כי ״שירה תרמה רבות לקידום פרויקטים רבים בעיר ואני מאמינה כי היא תהיה ציר מרכזי בשינוי המרחב הציבורי שמתוכנן לשנים הבאות״.

שפרכר הינה בוגרת בהצטיינות בלימודי אדריכלות באוניברסיטת תל אביב, ובעלת תואר שני באדריכלות ובינוי ערים מהטכניון. "תודתי להנהלת העיר על הבעת האמון שבבחירתי לתפקיד, ועל ההזדמנות להוביל את מערך התכנון של העיר בת-ים אל מול האתגרים הגדולים העומדים לפתחה", אמרה שפרכר לאחר היבחרה לתפקיד, "אעשה זאת במקצועיות, בשקיפות ובשיתוף פעולה עם כלל הגורמים השותפים לעשייה העירונית".

שפרכר מביאה עימה לתפקיד ניסיון רב מתפקידים אותם מילאה במגזר הציבורי והפרטי. בשנתיים האחרונות משמשת כסגנית מהנדסת העיר לתכנון בבת ים, ואחראית בין היתר על הובלת תכניות בנין עיר בקנה מידה רחב היקף, קידום מסמכי מדיניות ותכניות כלל עירוניות, ושותפות ביצירת התשתית האסטרטגית לנושאי רוחב דוגמת מערך מבני הציבור והחינוך בעיר. בשדה האקדמי שפרכר מלמדת בעשור האחרון במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל סטודיו במסגרת לימודי התואר הראשון.

תמונה: פרטי

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים