שיתוף פעולה בין עירית בת-ים לאגודה לתרבות הדיור

אהבתם? שתפו...

לראשונה בארץ שיתוף פעולה ייחודי בין עירית בת-ים לאגודה לתרבות הדיור: כנס וועדי בתים ובניינים משותפים

ראש העיר, צביקה ברוט: "אין לי ספק כי מתן כלים מקצועיים לדיירי הבניינים המשותפים יאפשר ניהול נכון ואחראי של המרחב המשותף וכך איכות החיים של כולם תעלה".

עיריית בת-ים בשיתוף האגודה לתרבות הדיור עורכת לראשונה הדרכה מקצועית לוועדי ביניינים משותפים לניהול נכון ואחראי של הנכס המשותף, תוך הענקת כלים ממשיים למיקסום רווחת כלל הדיירים. הכנס יעסוק בניהול הבית המשותף, חוקים ותקנות ושירותי האגודה לתרבות הדיור. הכנס יתקיים ביום ד' ה- 30.10.19 במרכז אשכול פיס (סמטת הדקל 5) בשעה 18:00 בהשתתפות ראש העיר, צביקה ברוט, מ"מ וסגן ראש העיר, אלי יריב ומנכ"ל האגודה, ראובן צדוק.

במטרה לשפר את איכות החיים המשותפים של תושבי בת-ים, עיריית בת-ים החליטה ליישם פיילוט הדרכות מקצועיות בשיתוף האגודה לתרבות הדיור. האגודה פועלת להגברת המודעות לשמירה על הרכוש המשותף, טיפוח החיים בבית משותף והדרכה לניהול תקין של עינייני הבית המשותף ויצירת מערכת שכנות נאותה.

הכנס יכלול הרצאות מקצועיות בנושאים שונים: חוק המקרקעין והחיים בבית משותף, פאנל שאלות ותשובות עם המשתתפים וסקירה כללית לניהול פיננסי נכון של הנכס המשותף. כל אלה יודרכו ע"י מר דורון ישראלי, הממונה על מחוז מרכז של האגודה ועו"ד סמי ישראל, היועץ המשפטי של האגודה. בנוסף, בכנס ישולבו קטעים אומנותיים של שירי ארץ ישראל בביצוע זמרים מקומיים.

האגודה לתרבות הדיור מציעה מגוון רחב של שירותים וליווי של ועדי הנכסים המשותפים בחינם לקהל הרחב: ייעוץ משפטי, שנת בדק לרכוש משותף, ייעוץ הנדסי, ייעוץ אדריכלי, ייעוץ שמאי, ייעוץ גינון, טיפול בבעיות בניהול הבינין, ציוד עזר לניהול וועד בית ומגוון שירותים נוספים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "אין לי ספק כי מתן כלים מקצועיים לדיירי הבניינים המשותפים יאפשר ניהול נכון ואחראי של המרחב המשותף וכך איכות החיים של כולם תעלה. אני מברך את שיתוף הפעולה עם האגודה לתרבות הדיור, יחד נמשיך לפעול לתת לתושבים את השירות הטוב ביותר, תוך חיזוק וועדי הדיירים ויחסי השכנות של תושבי בת-ים. בנוסף לידע המקצועי החשוב, כנסים אלה מחזקים את הקהילתיות, השיתוף והערבות הדדית בין תושבי העיר".

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו: 03-9004531 או בדוא"ל[email protected]

סופר דוש

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים