שיתוף פעולה יוצא דופן בין תלמידי בת-ים לרופאים ברחבי הארץ

אהבתם? שתפו...


תלמידי בית ספר "יד מרדכי" יצרו מיזם ייחודי שמסייע לרופאים שעובדים איתו

 

עיריית בת-ים שמחה לספר על שיתוף פעולה ייחודי בין ילדי בית הספר "יד מרדכי" בעיר לרופאי "רובוט דה- וינצ'י". רובוט דה וינצ'י, הוא למעשה מערכת כירורגית שמתמחה בביצוע ניתוחים רובוטים בתחומי אורולוגיה, גניקולוגיה, כירורגיה כללית ועוד. במהלך הניתוח ביצוע הפעולות הכירורגיות נעשות באמצעות מערכת זרועות מכניות האוחזות את מכשירי הניתוח כשהמנתח שולט בפעולות באמצעות קונסולת בקרה.

הרופאים שמפעילים את הרובוט נדרשים לשלוט במערכת התפעול העדינה והמורכבת שלו. הצורך הזה הוא הבסיס למיזם שהובילה המורה לילך סבידקסקי עם תלמידי כיתה ד׳ מקבוצת המצוינות בבית ספרה.

כחלק מהמיזם התלמידים יצרו אביזרים ייעודיים לתרגול של ניתוחים רובוטיים שהודפסו במדפסת תלת מימד בבית הספר.

 

האביזרים  נשלחו  לבתי חולים ברחבי הארץ והם משמשים את הרופאים לתרגול עבודה בזרועות הרובוטיות המיועדות לניתוחים מצילי  חיים בבני אדם .

בהמשך ללמידה בכיתה התלמידים הגיעו לבית החולים מדיקל סנטר בהרצליה והתנסו ביחד עם פרופסור עמוס נאמן בתרגול על הרובוט דה וינצ׳י בחדר ניתוח לחוויה מעצימה ומשמעותית.

ראש העיר צביקה ברוט ברך את התלמידים והוסיף: "שיתוף הפעולה בין תלמידי העיר המוכשרים והיצירתיים שלנו יחד עם רופאים ברחבי הארץ, הוא גאווה גדולה. חדשנות ויצירתיות שמביאות את הקדמה"

קרדיט: צוות בית ספר "יד מרדכי"

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

בונו בורגר
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
בונו בורגר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים