שלומי לחיאני מכריז על חזרה לעירייה ומתחייב להחיות את העיר

אהבתם? שתפו...

#שלומי לחיאני#
שלומי לחיאני ראש העיר האהוב של בת ים מכריז על חזרה לעירייה ומתחייב להחיות את העיר, להחזיר את הבטחון האישי ולהאיר את העיר.

פוסט ארוך אבל אשמח שתקראו ❤️

בשנת 2003 נבחרתי לראשות העיר בת ים והחלה התקופה החשובה והיפה בחיי המקצועיים, בה הייתה לי את הזכות לשרת אתכם במסירות ואהבה כראש העיר.

עם צוות נהדר של עובדים ושותפים הובלתי את העיר שלנו למחוזות גבוהים של חינוך ותרבות, פיתוח הטיילת והחופים, ניקיון ואסתטיקה.

הצלחנו להחזיר את הרצון והגאווה להיות בת ימים. ימי העבודה שלי היו ארוכים ומאוד אינטנסיביים, אך לא היה מאושר ממני להתעורר כל בוקר לשירות הציבור. שמיים עדי כי היו לילות בהם חיכיתי שיגיע הבוקר, כדי שאוכל לצאת כבר לעבודה ולהגשים חלומות למענכם.

בשנה הראשונה לכהונתי קיבלתי הלוואות מחברים אשר חלקם היו עובדי עירייה וחלקם אנשי עסקים בעיר. הלוואות אלה הכניסו אותי למצב של ניגוד עניינים, דבר האסור לפי החוק! כל ההלוואות דווחו וחקירת המשטרה העלתה כי לא עשיתי דבר תמורתן. על כך הורשעתי בהפרת אמונים ללא רכיב מרמה (כל עניין ההלוואות דווח ולא הוסתר) ונשפטתי ל-8 חודשי מאסר וקלון אשר הרחיק אותי מהעשייה הציבורית ל-7 שנים.

אדגיש כי מעולם לא לקחתי ולא הואשמתי בגניבה ולו בשקל אחד – מהקופה הציבורית. שופטי הערכאה הראשונה סברו שאין מקום לגזור עליי מאסר בפועל, אולם הפרקליטות ערערה לבית המשפט המחוזי שגזר עליי 8 חודשים לריצוי בפועל. לקחתי אחריות, הפקתי את הלקחים והנחתי את האירוע המצער מאחוריי.

״כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדיי כאן בניתי את ביתי בשתי ידיי״. כמאמר השיר גם עבורי, בת ים היא אהבה, משפחה, חברים ומכרים אשר מחייכים אליי כל חיי: חוף ים הכי יפה ובעיקר אנשים אשר מייצרים חום אנושי מרגש ומשמח! למענם אני מבקש לשוב לכור מחצבתי לעשייה הציבורית.
כל מערכת בחירות הייתה מרגשת. תמיד הגעתם אתם ובחרתם בי להמשיך את העשייה, למרות כל הדיבורים והבעיות האמנתם בי והרעדתם את נשמתי באהבתכם. איתכם ניצחנו פעם אחר פעם ומצידי נתתי את כולי לסייע ולקדם את העיר וכל אזרח בה בשמחה ובאהבה.

לצערי העיר אינה במצב בו השארתי אותה – ולא לטובה.
נושאים חשובים כמו ניקיון, בטחון אישי, שגשוג לעסקים, דיור לקשישים ולצעירים אשר אין ידם משגת לגור כאן עם המחירים המוטרפים של הדירות – כל אלו הוזנחו. אירועי תרבות אשר הזניקו את בת ים והפכו אותה לעיר מבוקשת – ננטשו וכיום המדיניות העירונית נעדרת חזון.

כל אלו לצד כמובן תושבי בת ים המבקשים בכל הזדמנות כי אחזור, גרמו לי להציע את עצמי שוב לשירות הציבור.

לפיכך, יחד עם הרבה חברים ואוהבים ובאהבה גדולה אני מכריז על מועמדותי לראשות עיריית בת ים.

בהמשך נפרוש בפניכם את החלומות שלנו לבת ים ואת דרכי הביצוע וכמובן את הנבחרת של ״בת ים בראש מורם״ ונשמח מאוד בתמיכתכם בכל דרך אפשרית. החל מברכת הצלחה, חיוך ברחוב, התנדבות לעזרה, תמיכה וסיוע לנו לייצר שמחה ושגשוג ופריחה לעיר המדהימה שלנו.

הצטרפו אליי וביחד ננצח ❤️🇮🇱
שלמה לחיאני

#מודעת_בחירות

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים