שרה אשר, מנחת קבוצות, התוכנית להעצמת ילדים

אהבתם? שתפו...

אני כל כך אוהבת ילדים! ולאחרונה אני שומעת יותר ויותר על השפעות הקורונה, הסגרים, הריחוק החברתי שכל כך השפיע עלינו ובעיקר על הילדים שלנו. במקום להיות בבית ספר ולרכוש כישורים חברתיים וללמוד איך להתמודד עם אתגרי היום יום, הם היו סגורים בבית עד לא מזמן. ועכשיו כשחוזרים למסגרת באופן רציף הכל צף! הפתיל הקצר, האלימות, חוסר הביטחון וחוסר המוטיבציה.
בעקבות זאת התחברתי עם מנהלת בי"ס גורדון בבת-ים -ענת ממן שנידבה את ספריית בית הספר בשעות אחר הצהריים כדי שילדים מכל העיר יגיעו לקורס מאוד מיוחד שאני פותחת בשם "לנצח במשחק החיים" הקורס משלב העצמה אישית עם כישורים חברתיים וכלים להתמודד עם אתגרים בחיים והכל עם הרבה כיף. וגם ההורים מקבלים הדרכות מיוחדות איך להטמיע את התוכנית בבית.


בכל שיעור יש סרטונים מצוירים שהוקלטו במיוחד בשביל התוכנית, משחקים, הדגמות, יצירות מושקעות ושיח מעמיק על החיים.
התוכנית הגיעה מארה"ב בשנת 2006 והיא פועלת תחת עמותה בשם sfk.org ומתורגמת ל-5 שפות ופועלת ברחבי העולם בהצלחה גדולה.
בזמן הקורונה העברנו את התוכנים בעיקר בזום אבל עכשיו, בתור המנהלת החינוכית של התוכנית בישראל החלטתי שהגיע הזמן לחזור למגע אנושי וליצירת קשרים ובגלל זה הוספתי עוד תכנים והפעלות כדי להעצים את החוויה.
אני כבר מעל 15 שנה מעבירה את התוכנית הזו ברחבי הארץ ואיכשהו בבת-ים – עיר מגורי- עדיין לא לימדתי אותו ולכן אני ממש מתרגשת כשזה סוף סוף קורה! מזמינה אתכם לרשום את הילדים ולזכות בכלים לחיים. בימי א תפתח קבוצה למשפחות – הורים וילדים יחד. ובימי ג קבוצה לילדים בלבד. שתי הקבוצות בשעות 16:30-18:00


לפרטים והרשמה – שרה 052-3301559
https://www.imima.co.il/sfk

לאמהות(ואבות)מבת ים יש הטבה מיוחדת – 15% הנחה בהרשמה של ילד 1.

בתוקף עד 2.3.22

 

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים