שר החינוך וראש העיר התאמנו עם תלמידי קבוצת ״אחריי״ בבת ים

אהבתם? שתפו...

שר החינוך, יואב גלנט וראש העיר, צביקה ברוט, התאמנו  עם תלמידי קבוצת ״אחריי״ בבת ים

שר החינוך יואב גלנט הגיע אמש (א׳) יחד עם ראש עיריית בת ים צביקה ברוט לאימון קבוצת ״אחריי״ בבת ים. השר גלנט עלה על בגדי ספורט והשתתף בפעילות חברתית של חניכי התכנית, תלמידי כיתות י״א וי״ב בעיר שמתכוננים לשירות קרבי משמעותי.

במהלך האימון אמר שר החינוך יואב גלנט לחניכים: ״לצבא מתגייסים בני נוער מכל שכבות האוכלוסיה וישנה הזדמנות שווה לכולם. לא משנה מהיכן הגעת, אתה יכול להיות מפקד מצטיין. אני מברך את ארגון אחריי, שפועל בכל רחבי הארץ לעידוד והכשרת בני הנוער לתפקידים משמעותיים בצה״ל. בשנים האחרונות הארגון מצמיח ומכשיר את דור מפקדי העתיד של צבא ההגנה ע״י הקניית ערכים של כבוד הדדי, ביטוי עצמי לפרט, וחיזוק גאווה יחידה. אני מודה לראש העיר, חברי צביקה ברוט, שמשקיע בעתיד בני הנוער בעיר ודואג לרווחתם, בין היתר על ידי קידום התכנית בקרב התלמידים בעיר״.

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט הוסיף:״ הנוער הבת-ימי הוא מקור גאווה עבורנו.

החל מהישגיו בחינוך, בקהילתיות, במערך ההתנדבות הרחב שפועל בעיר יום ולילה וגם בגיוס לצבא לתפקידים חשובים ומשמעותיים. ההתמדה שלכם מרשימה ואני מאחל לכם הצלחה, סומך עליכם שתמשיכו לייצג אותנו בכבוד!״

בסיום האימון איחל השר גלנט לחניכים להמשיך ולהתמיד, לא לוותר ולהצליח בשירות הצבאי המתקרב: ״לפי האנרגיות שאני רואה כאן, אני חוזה לכם הצלחה רבה בהמשך הדרך״.

קרדיט סטילס: שלומי אמסלם, לע״מ.

פרסומת

סייקו - סושי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים