תדרוך של צוות הייעוץ החינוכי בעקבות האירועים בטיילת בת-ים

אהבתם? שתפו...

מנהל החינוך של עיריית בת-ים הנחה לפתוח את הבוקר בכלל הכיתות בעיר בתדרוך של צוות הייעוץ החינוכי בעקבות האירועים בטיילת בת-ים אמש

נופר קפון, ראש מנהל החינוך של עיריית בת-ים, שלח הודעה אמש לאחר האירועים בטיילת לכלל מנהלי בתי הספר בעיר, וכתב: "צוות יקר, אתמול רצנו למקלטים ולא ישנו כל הלילה, וחשבנו שהיה לילה קשה. אני חייב לומר שהלילה מרגיש הרבה יותר קשה. התפרעויות ההמון, איבוד השליטה והמראות הקשים. לפני מספר דקות סיימתי ישיבה יחד עם צוות החינוך המצומצם של העיר ומשרד החינוך בנושא במטרה לגבש התייחסות לקראת מחר. להלן הדברים המרכזיים:

  1. פותחים את הבוקר בחצי שעה של תדרוך צוות המורים לפני הכניסה לכיתות. את התדרוך יעביר צוות היעוץ
  2. ממשיכים בשעת רוחב בנושא המהומות שהתרחשו – צוות היעוץ יעביר מתווה לשיחה
  3. שיח יערך בכלל הכיתות. א'-יב'

בנוסף, נבקש אתכם לבדוק באופן פרטני את שלומם של הילדים ושל המשפחות  הערביות שהן חלק מקהילת בית הספר, את שלומם של המורים הערבים , ואת שלומם של משפחות מעורבות. במקביל לכך מנהל החינוך יוצר קשר עם ועד ההורים המרכזי במטרה להוציא הודעת גינוי משותפת."

מיד לאחר ההודעה למנהלים יצאה ההודעה המשותפת של מנהל החינוך של עירית בת-ים וועד ההורים העירוני לכלל ההורי התלמידים בעיר בזו הלשון:

"הורים וילדים יקרים ערב טוב, תקופה מאתגרת עוברת על תושבי ישראל. ההתקפות הבלתי פוסקות על התושבים גורמות לכולנו חשש כבד לשלומנו ולשלום ילדנו. יחד עם זאת יש לנו מדינה חזקה, צבא מנצח וכוחות ביטחון שתפקידם לשמור על ביטחונו. הערב היינו עדים לאירועים קשים, לבחירה של אזרחים יהודים לפעול באלימות קשה כנגד אזרחים ערבים.

ועד ההורים ומנהל החינוך של העיר בת ים מגנים בכל תוקף כל התנהלות אלימה, ובפרט – אנו מגנים את האירועים הקשים שפקדו אותנו הלילה. תפקידנו כהורים וכאנשי חינוך  הוא לשמור על בסיס ערכי הנשען , בין היתר, על כבוד האדם ועל קבלת האחר.

כאומה שנרדפה שנים , פורקה, הוגלתה וכמעט הוכחדה – אנו יותר מכולם צריכים להיות רגישים למקומו של האחר. חזרנו להיות יחד בדרך נס. נבחרנו, אך האחריות על החוסן שלנו ועל האחדות שלנו, היא רק בידנו. כל ניסיון של סגירת חשבונות באלימות רק מחליש אותנו ומעמיד אותנו ואת ילדנו בסכנה.

אנחנו קוראים לכם ההורים שמרו על ילדכם, הנחו אותם, תמכו בהם,  תרגיעו ותנו להם לבטא את המצוקה שלהם. הבהירו להם את הברור מאליו – *לא לוקחים חלק בהתלהמות שכזו. לא מילולית ולא פיזית.

בתי הספר והשרות הפסיכולוגי לשירותכם לכל מקרה ולכל צורך. אנו תקווה שבעזרת השם נחזור לשגרה חזקים ומחוזקים."

תמונות: מפעילות שקיים בית "הנשיא" בהנהלת  לבנה דבש

 

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים