תושבים ברחוב שפירא זועמים: "אין חניה, העבודות לא נגמרות – וגם את השביל סגרו!"

אהבתם? שתפו...

תושבים ברחוב שפירא זועמים: "אין חניה, העבודות לא נגמרות – וגם את השביל סגרו!"

 

דינה לסרי, תושבת רחוב שפירא בבת ים:

"כבר שנתיים שאנחנו סובלים מהעבודות של מי בת ים – רעש, בלאגן, חוסר נגישות… ועכשיו גם סגרו לנו את שביל הכניסה לחניה!

גם ככה אין חניה ברחוב, ואם נחנה במקום לא מסומן ישר נקבל דוח. פשוט חוצפה! מה עוד אמורים לעשות?! מה יהיה?"

 

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מטעמי הים התיכון
רולדין

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
כללית
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים