תושב הגיע להיבדק בגלל ההגרלה, וזכה פעמיים

אהבתם? שתפו...

תושב הגיע להיבדק בגלל ההגרלה, וזכה פעמיים: זכה באלף השקלים, וגילה כי הוא חולה ללא תסמינים.

בעקבות מבצע הבדיקה של העירייה, נקטעה שרשרת ההדבקה בעיר.

בשבוע שעבר ערכה עיריית בת-ים מיזם ראשון מסוגו בארץ במלחמה בקורונה: מתחם בדיקות קורונה נושא פרסים. בין הנבדקים הוגרלו שלושה תלושי קניות של אלף ₪ ברשת מזון בעיר. למרבה ההפתעה אחד הזוכים בהגרלה, אלי בן מרדכי, אשר בא להיבדק במתחם העירוני, קיבל תשובה חיובית לקורונה ונכנס לבידוד ע"פ הוראות משרד הבריאות.

בעירייה התקשרו להודיע לאלי שהוא זכה בהגרלה ושיבוא לאסוף את התלושים, אך הופתעו לגלות שהוא יצא חיובי לנגיף למרות שהגיע ללא תסמינים. סיירת המתנדבים העירונית שלחה לאלי הבייתה את התלושים יחד סלסלת פירות. אלי, תושב העיר בת-ים זכה פעמיים: למרות שהרגיש טוב וללא כל תסמינים, הגיע להיבדק כדי להיכנס להגרלה. בסופו של דבר, גילה כי הוא חיובי לנגיף. כך זכה לשמור על משפחתו וקרוביו ולקטוע את שרשרת ההדבקה וגם הוגרל וזכה בפרס- תלוש קניות של אלף  ₪. אלי מספר: " ההגרלה והפרס הגדול גרמו לי להגיע ולהיבדק. לא חשבתי בכלל…הופתעתי מאוד. בעקבות תוצאות הבדיקה נכנסתי מידית לבידוד והפסקתי להוות סיכון למשפחתי ולקרובים אליי"

בעירייה מוסיפים כי ימי הבדיקה במתחם העירוני היו מוצלחים מאוד, תורים ארוכים של תושבים פקדו את מתחם הבדיקות. וכמות הנבדקים היומית הכפילה עצמה!

ראש העיר צביקה ברוט הוסיף: ״אין ספק שהתושב זכה פעמיים. גם בפרס הכספי אבל בעיקר בשמירה על משפחתו והקרובים לו. הסיפור הזה מוכיח כמה ביצוע הבדיקות הן אבן דרך משמעותית במלחמה נגד הנגיף וקטיעת שרשראות ההדבקה.״

כבר למעלה מחצי שנה שדוגלת עיריית בת ים בצעדים עצמאיים להורדת התחלואה בעיר, תוך כדי תשומת דגש גדולה לכמות הבדיקות שמתבצעת בקרב תושבי העיר ועידוד התושבים לביצוע הבדיקות ע"י הקמת מתחמי בדיקות עירונים במיקומים מרכזים בעיר ללא צורך בהפניה, תור או תשלום כלשהו. לכל חברי קופות החולים. עם הסרת המגבלות שהטילה הממשלה, החזרה ללימודים ופתיחת העסקים ומרכזי הקניות נרשמת עליה בתחלואה, שמביאה להדבקה במעגלים נרחבים בעיר- שיתוף הפעולה במבצע "בת-ים נבדקת" הביא להגדלת כמות הבדיקות בעיר ולעצירת שרשראות ההדבקה. ובמקביל לחיזוק עסק מקומי בת-ימי 'סופר-דוש' המונה ארבעה סניפים בכל רחבי העיר.

מבצע בת ים נבדקת נועד לעודד את התושבים לצאת ולהיבדק, לעלות את המודעות לתהליך הבדיקה הפשוט, שאינו מחייב בבידוד (אלא אם כן התשובה היא חיובית לנגיף) והמסר העיקרי בו שכל מי שנבדק- זוכה, אם זה בפרס או אם זה בשמירה על חיי המשפחה והקהילה.  מדובר בצעד נוסף במאמצים הגדולים של עיריית בת-ים לשמור על העיר ירוקה עם הסרת המגבלות והחזרה המדורגת לשגרה. בעקבות ההצלחה, עיריית בת-ים נערכת לימי בדיקות והגרלות נוספות.

פרסומת

פרחי יהלומי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
בונו בורגר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים