תו חניה דיגיטלי המתחדש אוטומטית וללא כל צורך בהארכה

אהבתם? שתפו...

תושבי בת-ים שימו לב: תו חניה דיגיטלי המתחדש אוטומטית וללא כל צורך בהארכה.

ומצד התושב? אין צורך לעשות כלום

עיריית בת-ים שמחה לבשר לתושביה בעלי הרכבים כי מעתה תו התושב יהיה דיגיטלי ויחודש אוטומטית על ידי העירייה באופן חד פעמי וללא כל צורך בהארכה בשנים הבאות – ללא צורך בכל פעולה מצידם

עיריית בת-ים, בהובלת רשות החניה מבצעת בימים אלה מהלך של שיפור שירות לתהליך הנפקת תווי החניה. החל מינואר 2023 תושבי העיר (שכתובתו על פי משרד הפנים הינה בבת ים) בעלי רכב יקבלו תו חניה דיגיטלי שיתחדש אוטומטית על ידי העירייה ללא כל פעולה שהתושב נדרש לבצע. יש לציין כי התו הדיגיטלי אינו נדרש בהארכה בשנים הבאות.

כל תושב בעל רכב הרשום במערכות העירוניות יקבל הודעת SMS, עם הפרטים האישיים ומספר הרכב ואישור כי אכן העירייה חידשה את התו באופן אוטומטי בעבור התושב.

התהליך נעשה על ידי מהלך של עבודת נתונים מעמיקה באמצעותה ווידאו כי מחזיק הרכב עדיין תושב העיר וניתן לחסוך לו את החידוש השנתי, זאת מתוך הבנת החשיבות בשיפור תמידי של השירותים הניתנים לתושב תוך התייעלות.

יחד עם זאת, עיריית בת-ים תמיד פה בשביל תושביה ולכן אם יש תושבים שיבחרו בכל זאת לבצע פנייה לרשות החניה, הם יוכלו לעשות  זאת ללא צורך בהגעה פיזית  דרך האתר העירוני, או באמצעות פנייה טלפונית בשעות המענה. גם מי שיבחר להגיע פיזית, יוכל להזמין תור מראש דרך מערכת זימון תורים באתר העירוני.

בנוסף: תושבים אשר ברשותם רכב חדש או מעוניינים להחליף את מספר הרכב מוזמנים לעשות זאת בקליק באתר העירוני.

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים