תזמורת משטרת ישראל הגיעה לשמח את הגמלאים של בת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
תודה לתזמורת משטרת ישראל שהגיעה לשמח את הגמלאים שלנו במגדלי הים התיכון בבת-ים בסוף השבוע האחרון.

בכירי משטרת בת-ים ואני הצטרפנו לחגיגה, והענקנו חיבוק גדול גם לקשישים האהובים שלנו – וגם לשוטרים שפועלים מסביב לשעון כדי לשמור על כולנו.

 

פרסומת

דונה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

כללית
עגלת קפה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קניון בת ים - ביג
כללית
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים