תחזירו לנו את המדרכות!

אהבתם? שתפו...

# hamutal cohen #
תחזירו לנו את המדרכות!

אני אוהבת ללכת ברגל. לא רק בשביל הספורט, אלא כי בעיני בתוך העיר (אני גרה בבת ים) אין סיבה להתנייד עם רכב פרטי. פקקים, רמזורים, בעיות חניה – כל אלו הופכים את ההליכה למשתלמת ונוחה הרבה יותר. אלא שמאז שהצטרף זוהר ועגלת התינוק שלו, ההליכה בעיר הפכה להיות משימה בלתי אפשרית ואפילו מסכנת חיים. על המדרכות השתלטו רכבים חונים, שמחייבים אותך לרדת לכביש. והיכן שאין מכוניות יש רהיטים וערמות פסולת, שלא לדבר על רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים שהפכו את המדרכה לשביל המרוצים שלהם. וכך מרחב התנועה היחיד להולכי הרגל נגזל מהם.
בעירייה מעלימים עין. הסיבה היא שאף אחד לא רוצה לקומם עליו אלפי תושבים זועמים שלא מוצאים חניה, וממילא הולכי הרגל הם הם אוכלוסיה בלי קול או לובי. אלו בד״כ אנשים מבוגרים, נכים או ילדים שקל להתעלם מהם.

בעיריית תל אביב, למשל, קיבלו לפני כמה חודשים החלטה אמיצה ואסרו חניה על המדרכות גם בלילות, בשבתות או בחגים. למרות מחאתם הקולנית של מי שחושבים שחניה היא זכות יסוד, בעירייה של חולדאי לא נכנעו. זה כאמור דורש אומץ רב. ראשי ערים עשויים לאבד את כסאם על מצוקת חניה. הם מעדיפים להפקיר קשישים, ילדים ונכים העיקר שלישראל ישראלי יהיה איפה להעמיד את הרכב בסוף יום עבודה.

בתמונות: מדרכות בת ים אתמול במהלך היום

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים