תלמידות חטיבת חשמונאים זכו בחידון מתמטיקה "סודקות את תקרת הזכוכית"

אהבתם? שתפו...

תלמידות כיתה ט' מחטיבת הביניים חשמונאים זכו במקום הראשון בחידון מתמטיקה של תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית"

ראש העיר צביקה ברוט ברך את התלמידות: ״גאווה גדולה לעיר בת-ים. התלמידות מהוות דוגמא לכלל התלמידים ומובילות את המצוינות בחינוך"

 

השבוע נערך במכון ויצמן חידון מתמטיקה לתלמידות שכבת ט' מכל רחבי הארץ, במסגרת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" של ארגון "כל ישראל חברים".

מדובר בתוכנית העצמה מגדרית של תלמידות בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, המעודדת בנות למצוינות חינוכית, דוחפת להשגת תעודת בגרות איכותית ומאפשרת המשך לימודים במוסדות השכלה גבוהה, בניית קריירה והגשמה עצמית ומקצועית.

בכל שנה מתקיימת תחרות ארצית של חידון מתמטיקה בה משתתפות כל התלמידות הסודקות בתוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית". השנה התחרות שהתקיימה במכון ויצמן כללה שלב נבחרות ושלב אישי.

בשלב הנבחרות זכו בנות כיתה ט' של חטיבת חשמונאים במקום הראשון בתחרות האזורית כשהן מפגינות ידע ויכולות גבוהות בפיצוח השאלות ובשלב האישי.

בשלב האישי התחרו הבנות מכל הארץ אחת כנגד השנייה בשאלון חידות מתמטי דרך אפליקציית Kahoot. בהתרגשות גדולה זכו מכל המשתתפות שש בנות שאחת מהן היא ירדן יהודה מחטיבת ביניים חשמונאים, בת-ים.

ניקול מואיז תלמידת כיתה ט' בחטיבת חשמונאים אשר לוקחת חלק כבר שנה שנייה ברציפות בתוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" סיפרה בהתרגשות "התהליך שעברנו היה מאוד אינטנסיבי, חוויתי ומעשיר. למדנו איך אנחנו יכולות לעבוד כצוות ואיך כל אחת יכולה להביע את דעתה. ההרגשה לזכות הייתה מדהימה ומרגשת, ידענו שהעבודה הקשה משתלמת ובעיקר הפכנו להיות גאווה והשראה לכל בנות בית הספר".

ראש העיר צביקה ברוט ברך את התלמידות: ״גאווה גדולה לעיר בת-ים. התלמידות מהוות דוגמא לכלל התלמידים ומובילות את המצוינות בחינוך"

קרדיט: חטיבת חשמונאים

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סייקו - סושי
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים