תלמידי אורט מילטון וטבנקין יציגו את הפיתוחים הטכנולוגיים ביריד הבינלאומי למעצבי חדשנות

אהבתם? שתפו...

כבוד לעיר: תלמידי אורט מילטון וטבנקין נבחרו להציג את הפיתוחים הטכנולוגיים שלהם ביריד הבינלאומי למעצבי חדשנות בחינוך של ה-OECD לשנת 2022

תלמידי אורט מילטון וטבנקין נבחרו להציג את הפיתוחים הטכנולוגיים שהם יצרו ב"ביאנלה 2022"- יריד הבינלאומי למעצבי חדשנות בחינוך של ה-OECD לשנת 2022, בהשתתפות 48 מדינות.

"ביאנלה 2022", היריד הבינלאומי למעצבי חדשנות בחינוך של ה-OECD לשנת 2022 הוא השיא למימוש המוביליות החברתית. היריד מתקיים בין התאריכים 31.05.22-02.06.22 בבנייני האומה בירושלים וכולל אירוח הפורום השנתי של OECD Education 2030 בהשתתפות מ-48 מדינות, כ-1000 מציגים מהארץ ואלפי מבקרים.

נציגי העיר בת-ים יציגו בשלושה מוקדים שונים. ב-31.05 יוצגו "דוכן בת-ים בלוקצ'יין" ו"דוכן המעבדה אני ואתה".

בלוקצ'יין יוצג על ידי תלמידי כיתה ח' מאורט מילטון שיציגו את פרויקט האקו סיסטם אותו הם מובילים. התלמידים ידמו ביחד עם אורחי הדוכן את העבודה הנעשית בשטח. האורחים יוכלו 'להרוויח' נקודות בת-ים ואיתם לקנות הרצאות טד וסרטונים שהילדים ייצרו מראש. התלמידים יציגו ויסבירו לאורחים כיצד הם עובדים בבית הספר בעזרת האפליקציה של הסטארטאפ הישראלי Shareitt.

בנוסף, תלמידי מגמת העיצוב מאורט מלטון יציגו לאורחים יצירות מגלריית ה NFT 'מילטונים'. האורחים יוכלו להתנסות ביצירת האייקונים לפי מראה ויזואלי או תכונות אופי. האורחים יוזמנו לקנות מילטונים ולהיות הבעלים שלהם. כל מי שיקנה מילטון- כספי הקנייה יועברו לבית הספר לפיתוח מרחבים טכנולוגיים.

בדוכן "המעבדה, אני ואתה" של תלמידי טבנקין יוצגו שלושת המסלולים שהם חווים בבית הספר: פיתוח חשיבה חיובית, זיהוי החוזקות של התלמיד, עבודת צוות ושיתוף פעולה, ומתוכם יוסבר איך בוגר טבנקין מעצב לעצמו תמונת עתיד בעזרת הכלים שקיבל במהלך שנותיו בבית הספר.

המוקד השלישי מתקיים ב-01.06 והוא אירוע ייחודי ויחיד שיתקיים במהלך היריד שהעיר בת-ים יצרה. הפאנל יעסוק בקשר בין טכנולוגיית הבלוקצ'יין והעולם החינוכי, מה המשמעות של טכנולוגיית הבלוקצ'יין לעולם החינוכי ואיזה עתיד צפוי לנו בחיבור בין שני העולמות האלו. כל אורחי היריד יוזמנו לצפות בפאנל אותו ינחה יגאל נבו מנכ"ל INX Ventures. ישתתפו בפאנל מנהלת בית הספר מילטון עליזה אפרים, יאיר אמיתי מייסד בת-ים בלוקצ'יין, מנכ"ל מאחד חברות הסטארט אפ הישראליות ויזם מתחום הבלוקצ'יין.

ראש העיר צביקה ברוט אמר: "אני מברך את תלמידי העיר בת-ים על בחירתם להציג את הפיתוחים הטכנולוגיים שהם יצרו ביריד הבינלאומי למעצבי חדשנות בחינוך של ה-OECD לשנת 2022. אתם מהווים כבוד גדול והשראה לעיר כולה. עיריית בת-ים, מאמינה בחינוך איכותי כבסיס ליצירת קהילה חזקה ומובילה, שיפור הישגי התלמידים ומענה לצרכים של כלל התלמידים.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב הוסיף: "כבוד לתלמידי בת-ים, העירייה שמה לה כיעד מרכזי את הגדלת המוביליות החברתית, דרך גידול משמעותי של שיעור האקדמאים ושל בעלי מקצועות חופשיים בעיר, הפיכת מערכת החינוך לרלבנטית בהתאמה למציאות המשתנה"

לפרטים נוספים ורישום לכנס https://biennale2022.mop.education/.

קרדיט: צוות אורט מילטון

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
סייקו - סושי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים