תלמידי בית ספר גורדון ערכו מפגש דיגיטלי עם ראש העיר

אהבתם? שתפו...

בבת-ים שומרים על שגרת למידה בכל מצב:

תלמידי בית ספר גורדון ערכו מפגש דיגיטלי עם ראש העיר

השבוע, יום שלישי י"ב תשרי 29.9 נערכה פגישת זום של נציגים מתלמידי כיתות ה'- ו' הלומדים בבית חינוך גורדון בבת ים לבין ראש העיר, מר צביקה ברוט, ומנהלת בית הספר הגב' ענת ממן.

התלמידים ערכו ראיון לראש העיר ובירכו אותו באיחולי שנה טובה לקראת השנה החדשה. ראש העיר מצידו הסביר לתלמידים כמה חשוב ללמוד, ולהשתתף בפעילויות בבית הספר.  לסיום צפו יחד בקליפ של השיר: "הלואי" של תלמידי שכבת ג' בבית הספר .

את הפרויקט הפיקה רכזת חינוך חברתית של בית הספר, ומחנכת כיתה ג' סיון בוסקילה. המפגש היה מכבד, משמעותי והעצים את התלמידים.

בתקופה זו בה כל תלמידי בת ים אינם יכולים להגיע לבתי הספר, בעקבות המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, האפשרות לקיים לימודים בתקשורת רציפה ודיגיטלית, בסביבת לימוד שיתופית הופכת להכרח. עיריית בת-ים סיפקה לכל המורים והתלמידים רישיון לאופיס 365 שמאפשר למערכת החינוך להמשיך ולשמור על שיגרת הלימודים ככל שניתן וזאת לצד שמירה על נהלי משרד הבריאות לטובת בריאות הציבור.

במרבית בתי הספר מבצעים המורים את הלמידה מרחוק באמצעות כלי האופיס, ובעיקר בסביבת ה–  TEAMS, הסביבה מאפשרת תקשורת רציפה עם הכיתה בתוך ״כיתה וירטואלית״ בתוכה ניתן לקיום שיחות וידאו משותפות ופרטניות, הגשת מטלות, שיתוף חומרי לימוד פעילויות חברתיות ועוד.  זאת בנוסף לבתי ספר נוספים שבחרו לעבוד בפלטפורמות נוספות ( google class room, zoom, משוב או מודל ). כל אלה מתאפשרים באמצעות עבודה מאומצת ויצירתית של רכזי התקשוב וצוותי ההוראה שעומלים קשה על מנת לשמור על שגרת לימודים תקינה, להמשיך להכין לבגרויות ולהיות מענה ריגשי לתלמידים והתלמידות.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "מדובר בשיעור חדשני אשר מאפשר לתלמידים להיחשף לטכנולוגיה ופלטפורמות ייחודיות, ולהרחיב אופקים ולהקהל במעט על התקופה המאתגרת הזו.״

צילומים: בית ספר גורדון

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים