תלמידי בית ספר יד מרדכי בדרך לאקזיט

אהבתם? שתפו...

תלמידי בית ספר יד מרדכי בבת –ים בדרך לאקזיט? עיריית בת-ים מברכת את תלמידי יד מרדכי על השקת אפליקציית  "קטן טוב"

ראש העיר בת ים צביקה ברוט:" יוזמה מדהימה של תלמידי העיר לחיזוק המעורבות הקהילתית וההתנדבותית. משמח מאוד לראות יוזמות כאלה. יישר כוח!"

תלמידי שכבת כיתות ה' בית ספר יד מרדכי משיקים אפליקציה פרי בטנם: אפליקציית התנדבות עירונית "קטן וטוב". 

לפני כחצי שנה החליט בבית הספר במסגרת היותו בית ספר יזמי וחדשני להקים קבוצת יזמות לפיתוח אפליקציה חדשה שתיתן מענה לנושא שבוער בקרב תושבי העיר.

ילדי בית הספר יצאו לחקור ולבדוק אלו נושאים חשובים לתושבי העיר ולא מקבלים את המענה הראוי ומה הם יכולים לעשות כדי לשנות את המצב הקיים. לאחר חקירה ממושכת הם גילו שאחוז המתנדבים בבת ים בקרב בני נוער נמוך מאוד כי הארגונים שבהם ניתן להתנדב פחות נגישים ומוכרים. התלמידים החליטו לעשות מעשה אשר יקל ויעורר רצון לצאת, להתנדב ולתרום במינימום מאמץ.

במסגרת חקירת התחום תלמידי בית הספר התנהלו כמין חברת הייטק של ממש, ישבו בצוותים כשכל צוות היה מעין מחלקה בחברת הייטק- צוות קריאטיב, צוות DATA, צוות פיתוח וכו'. הצוותים הציפו המון שאלות, רעיונות, פתרונות והגיעו לתובנה מרכזית כי צריך ליצור אפליקציה שתאפשר להתנדב בכל מקום ובכל תחום בקלות – לתת מכל הלב משהו קטן וטוב.

מטרתה של אפליקציה היא לעודד משפחות ובני נוער להתנדב בקהילה הקרובה בקלות ונוחות. האפליקציה מרכזת תחת קורת גג אחת את כל המקומות הכי עדכניים, לפי גילאים, בהם ניתן להתנדב למשל: עמותת אוהבים, עמותת לתת, פרדס רימונים, גינה קהילתית, קלין ביץ' בת-ים, צער בעלי חיים, כנפיים של קרמבו, מגן דוד אדום, האגודה למלחמה בסרטן ועוד.

עיריית בת-ים מזמינה את כלל תושביה להוריד את האפליקציה ולעשות משהו קטן וטוב, בחנות האפליקציות, תחת השם "קטן וטוב" או בסריקת הQR שמצורף להודעה.

קרדיט: צוות יד מרדכי

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים