תמונת מצב ליום העשירי למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

אהבתם? שתפו...

תמונת מצב ליום העשירי למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

ראש העיר צביקה ברוט קיים אמש, 15.10, הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. הערכת המצב עסקה בכלל הנושאים החל מתמונת מצב, כיתות כוננות, אתרי הבניה, סיוע לדרום ופירוק סוכות.

בהערכת המצב הוחלט על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. גם באתרי הבניה ובעבודות תשתית הוחלט להמשיך לסגור את אתרי הבניה ולא תתקיים עבודה עד הודעה חדשה. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

בתמונת המצב נאמר כי באזעקה שהייתה אמש לא היו נפילות בעיר. עוד בהמשך הערב והיום, זוהתה נפילה בים ונשמע פיצוץ, אך לא הופעלה אזעקה כיוון שלא הייתה סכנה לנפילה בשטח הבנוי של העיר.

בנוגע לכיתות הכוננות, התקיים אמש מפגש הראשון של הנרשמים לכיתת הכוננות העירונית. כ-200 תושבים ותושבות הגיעו, ובימים הקרובים תתבצע בדיקה על ידי המשטרה לעמידה בתנאי הסף.  היעד הנקבע הוא שתוך שבוע כיתות הכוננות צריכות להתחיל לפעול באופן שוטף.

בהמשך לאתרי הבנייה סוכם כי בהמשך להתייעצות ראש העיר צביקה ברוט עם ראשי הערים של ראשל״צ, חולון, רמת גן וגבעתיים הוחלט להמשיך לסגור את אתרי הבניה בשל הרצון למנוע חיכוך מיותר עם הפועלים בימים רגישים אלה. במקרים של ביצוע עבודות דחופות הדבר יבוצע עם אבטחה צמודה.

בנוסף, בשל המלחמה, תושבים רבים טרם פרקו את הסוכות שמוצבות ברחובות העיר ובחצרות הבתים. אנא, מצאו את הזמן השבוע לפרק את הסוכות שעלולות בנסיבות מסוימות להיות סכנה ביטחונית במרחב הציבורי בימים אלה.

 

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים: ״אנו מסיימים כעת יממה לא פשוטה, בה השתתפנו בארבע לוויות של בני עירנו. בנוסף נאלצתי להודיע לתושב עירנו שבנו נרצח בפיגוע, ארבעה ימים לאחר שבישרנו לו שבתו נרצחה גם היא. עם זאת לצד הכאב, אנו מרגישים את האחדות ורוח הלחימה של התושבים שלנו,

ושואבים עידוד מעוז רוחם של הלוחמים והמתיישבים בדרום. אנו ממשיכים לסייע בכל תחום שרק ניתן, ובימים אלו מארחים כעת בעיר כ-50 משפחות משדרות ועוד כמה משפחות מהצפון ובמקביל במהלך השבת הוצאנו משלוח דחוף של 150 אפודים שלנו עבור כיתות הכוננות ביישובים בעוטף עזה, בעקבות פניה דחופה שקיבלתי מראש אחת המועצות שם. אני רוצה להודות לכל המשתתפים שהגיעו למפגש בנוגע לכיתות הכוננות, על רוח ההתנדבות והרצון לסייע לנו בשמירה על הבית. תושבים יקרים, זה לא יהיה קל, אבל אנחנו נתגבר ביחד, נדע להתחזק – ולנצח. יחד נעבור את התקופה הזו עם הרבה מקצועיות וערבות הדדית."

 

 

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים