תמונת מצב ליום השישי למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

אהבתם? שתפו...

תמונת מצב ליום השישי למלחמת "חרבות ברזל" בעיר בת-ים

ראש העיר צביקה ברוט קיים אמש, 11.10, הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. בהערכת המצב הוחלט על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה.

גם באתרי הבניה ובעבודות תשתית לא תתקיים עבודה עד הודעה חדשה, ופועלים לא אמורים להיכנס לעיר. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

במקביל, לאחרונה נתפס אדם בחשד שגנב ציוד מטבח מאחת המסעדות בטיילת. האיש עוכב על ידי פקחי העירייה, והועבר לידי המשטרה.  לא מדובר באירוע ביטחוני ואין כל חשש לחדירת מחבלים לאיזור.

הערכת המצב עסקה בכלל הנושאים החל מתרומות דם, צופרי אזעקה, פינוי מקלטים וכן כיתת כוננות עירונית.

בנושא פינוי המקלטים נמסר כי על כל התושבים לוודא כי המקלט בבניין שלכם כשיר לשימוש. ועדי בתים הזקוקים לסיוע בפינוי המקלט מחפצים, יכולים לפנות למוקד העירוני על מנת לקבל עזרה בנושא.

בנוסף, ניתן להוציא חפצים ישנים מהמקלט לרחוב בכל יום (לא רק בימי הפינוי), אך יש להודיע למוקד העירוני כדי לוודא שהחפצים יאספו על ידי מנוף.

בנוגע לצופרי אזעקה בעיר עדכנו בהערכת המצב כי כל הצופרים בעיר נבדקו ונמצאו תקינים. אם שמעתם אזעקה חלשה, ייתכן שמדובר באזעקה מעיר שכנה ולא מבת-ים.

בהמשך לסיירת הביטחון העירונית שהוקמה לאחרונה על ידי מאבטחים פרטיים, סוכם עם המשטרה על גיוס של כל מי שמעוניין להצטרף לכיתות כוננות שיפעלו גם בעיר תחת המשטרה. מפגש הסברה יתקיים ביום ראשון הקרוב, 15.10, שעה 18:00 באולם ספורט בית שלום צדיק – שאול המלך 4 בת ים. לפרטים נוספים והרשמה: https://www.coing.co/BatYam_Volunteers_SOS/113582#

שימו לב, החל מיום שבת, 14.10 תסתיים רשמית עונת הרחצה. בשל המצב הביטחוני והוראות פיקוד העורף יש להימנע מהגעה וכניסה לחופי הים.

בנוסף, עיריית בת-ים ומד״א יקיימו ביום שישי מבצע התרמת דם בעיר. ניתן להגיע ולתרום בעמדה שתוצב בקניון בת-ים בין השעות 09:00 ל-14:00. לפרטים נוספים ורישום: https://www.coing.co/BatYam_Ha'Nassi/112587

 

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים: ״אנו ממשיכים בניהול השוטף של פעילות החירום בעיר. יש בעיר כוחות משטרה, יס״מ ומג״ב נרחבים בהתאם להנחיה שלנו מתחילת השבוע, ליתר ביטחון, והם מגבירים נוכחות בכל השכונות.

אני מזכיר שוב שאלו ימים לא פשוטים. אם אתם זקוקים לסיוע פסיכולוגי לכם או לילדיכם, יש לנו צוות שיסייע לכם דרך המוקד העירוני 107. אני יודע שזו תקופה מלחיצה ולא פשוטה.

אבל אני מבטיח לכם שאנחנו ערוכים בכוננות גבוהה לכל תרחיש מסביב לשעון, ונדע לעבור ביחד כל אתגר שנצטרך: במקצועיות, ללא בהלה, ועם המון ערבות הדדית ואורך נשימה״.

קרדיט צילום: עיריית בת-ים

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים