תערוכת סוף שנה של בוגרי המכון לאומנות בת-ים

אהבתם? שתפו...

תערוכת סוף שנה של בוגרי המכון לאומנות בת-ים

 

פתיחת התערוכה ביום רביעי | 3.8.2022 | 19:00 | המכון לאומנות בת-ים

עיריית בת-ים בשיתוף עם המכון לאומנות בעיר מזמינים את התושבים לתערוכת סוף שנה של בוגרי המכון. בערב הפתיחה המסכם את שנת הלימודים במכון, יציגו בוגרי המכון (מגילאי 18 ומעלה) את יצירותיהם מהשנה הנוכחית מסדנאות הצילום, ציור, פיסול, גילוף בעץ, עיצוב קרמי וקדרות.

התערוכה תכלול עבודות של המחלקה לרישום וציור בהנחיית הציירים  מיכה סט, טובה ברמן ורוני יופה, שיציגו עבודות נבחרות מסגנונות רישום שונים. יוצגו יצירות קרמיקה מיוחדות וייחודיות שנעשו בהנחייתה האישית של האמנית אילת טרבלסקי כדורי בוגרת בצלאל, וכן, עבודות פיסול מרתקות בהנחייתו של האמן הפסל אולג קוקלין. בנוסף, יוצגו סדרות צילומים מרהיבות שהם חלק מהעשייה בסדנת הצילום בהנחיית הצלמת גילי לוינסון.

לעיריית בת-ים חשוב להזכיר כי המכון לאמנות הוקם בשנת 1959 ולמדו בו לימדו בו בכירי האמנים בישראל. על מקימיו נמנה האמן הנודע ויקיר העיר, יעקב אפשטיין ז"ל. משנת 2002 הוא פועל במתכונת מחודשת בניהול האמן שי פרדו, בחללי פעילות ייחודים ברחוב הגבול וברחוב הראשונים. לצד המכון פועלת הגלריה של אגודת הציירים והפסלים של בת ים,  המשמשת בית לאמני בת ים, לתצוגה ולפעילויות תרבות, מפגשי אמן ורבי שיח, תערוכות מתחלפות ומגוונות מכל תחומי האמנות מהארץ ומהעולם.

קרדיט: המכון לאומנות.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים