מקום נוסף לרווחת התושבים בעיר

אהבתם? שתפו...

מקום נוסף לרווחת התושבים בעיר :

מדשאת האמפי פיס תפתח לשימוש חופשי של התושבים

כל תושבי העיר מכירים את האמפי פיס הממוקם מול חוף הסלע, בצומת הרחובות בן גוריון ושד' העצמאות, המשמש בשגרה כמקום לעריכת אירועי המונים, ואירח את האומנים והזמרים הגדולים בישראל. החל מהשבוע הבא האמפי יפתח לשימוש חופשי של התושבים לאחר ששנים רבות מאז שיפוצו היה סגור לתושבים בימים שהם לא מתקיימות הופעות במקום. האמפי יהיה פתוח לתושבים לאורך כל שעות היממה ולאורך כל ימי השבוע למעט ימים בהם יתקיימו הופעות בו, ואז יסגר האמפי כיומיים לפני קיום ההופעה על מנת לארגן ולהכין את המקום.

פתיחת האמפי לשימוש התושבים באה בעקבות החלטת ראש העיר, צביקה ברוט, לפתוח את שעריו,  והורה לאגף תרבות של העירייה, האחראי על תפעול של האמפי פיס, להקים גדר בתוך האמפי פיס שתיצור חוצץ בין שטח המדשאה הרחב לבין אזור טריבונות הישיבה והבמה, וכך שטח המדשאה ישמש את התושבים לעריכת אירועים פרטיים קטנים, פקנייקים וכו', כמובן בימים אלה בהתאם להוראות משרד הבריאות.

יצויין כי מדשאת האמפי פיס נפתח לרווחת משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים עוד בחודש אפריל עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל. כמובן בכפוף לכללים משרד הבריאות עם הפרדות בין משפחה למשפחה, ללא התקהלות ובשעות מוסדרות. בדומה לפארקים נוספים בעיר, במקום חל איסור על הדלקת מנגלים, ויש לשמור על ניקיון המקום בזמן ולאחר השימוש בו.

ראש העיר, צביקה ברוט: "לאחר כ-17 שנים שהאמפי היה סגור לשימוש חופשי של התושבים – האמפי בשבוע הבא חוזר לידי התושבים. הוריתי על פתיחת האמפי על מנת שתושבים יהנו ממנו בדיוק כמו שאני זוכר מילדותי. אני מזמין את התושבים להגיע למקום להנות ממנו בזמנם הפינוי."

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

פרסומת

סופר שוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
בונו בורגר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים