צעד נוסף בדרך לביטול מדידות הארנונה

אהבתם? שתפו...

צעד נוסף בדרך לביטול מדידות הארנונה:

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט נועד היום עם שר האוצר בלשכתו בירושלים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט נועד היום עם שר האוצר בלשכתו בירושלים.בפגישה נכחו סגן ראש העיר יהודה הרוש, מנכ״לית העירייה יודפת אופק ארזי וגזברית העירייה טירנה ססי.

בפגישה סוכם בין הצדדים להתקדם לשלב הבא על ידי הקמת צוות משותף להנהלת העיר ואגף התקציבים באוצר אשר ייבחן בחודשים הקרובים את הדרכים המתאימות לביצוע ביטול המדידות, ועריכת מדידות חדשות, ההתאם לתכנית של הנהלת העיר

בדיון אמר שר האוצר ישראל כ״ץ כי הוא תומך בתוכניתו של ראש העיר לביטול המדידות הנוכחיות, והורה לאנשי משרדו לפעול לזירוז הנושא מול הנהלת העיר כדי למצוא את המתווה הנכון לעשות זאת.

הצוות צפוי לפעול במשך כמה חודשים ולגבש את החלופה הטובה ביותר שתאפשר את המהלך מבלי לפגוע בכוונת העיריה להגיע לאיזון תקציבי ב-2023.

במקביל שיבחו במהלך הפגישה ראשי אגף התקציבים את הנהלת העיר, ואמרו כי ״לפני שנתיים איש לא האמין שהעיריה תצליח להגיע לאיזון תקציבי. כולם היו בטוחים שהעיריה תמשיך להיות גרעונית, אך הנהלת העיר החדשה הציגה עבודה מקצועית ותכנית כלכלית שמאפשרת לבת-ים לאחר שנים רבות לשמור על איזון תקציבי ולשפר בהדרגה את השירות לתושבים״.

ראש העיר צביקה ברוט הודה בדיון לשר האוצר ואמר כי ״לכל אורך הדרך, אגף התקציבים יחד עם אנשי משרד הפנים סייעו לנו רבות והם חלק מסיפור ההצלחה שנציג כאן בשנים הקרובות. אנחנו נחושים להקפיד על הבראת הקופה הציבורית, להפוך את בת-ים לעיר ללא גרעון, ולהביא לשיפור משמעותי בשירות לתושבים כפי שעשינו בשנה האחרונה״.

צילום:  דוברות.

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
ליאת בכר - צילום
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים