שתי מדליות לישראליות באליפות העולם בסמבו חופים בבת ים

אהבתם? שתפו...

שתי מדליות לישראליות באליפות העולם בסמבו חופים בבת ים

אמש (שבת) התקיימה יריית הפתיחה ליומיים של תחרות בחוף הריביירה בבת-ים על אליפות העולם בסמבו חופים. הטקס שפתח את התחרות היה במעמד: שר התיירות יואל רזבוזוב, ח"כ סימון דוידזון -יו"ר ועדת המשנה לספורט, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, חנן דנציגר, סגן ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, אריק קפלן נשיא התאחדות אילת, ירון לוי, סגן ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק הספורט בעיר ועומרית ינילוב עדן מנכל"ית עוצמה.

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט ברך את המשתתפים ואמר:" ברוכים הבאים לבת-ים! כבוד גדול לנו לארח אתכם כאן ברצועת החוף היפה ביותר בארץ, אני רוצה לאחל הרבה בהצלחה לעשרות המשלחות שהגיעו להתארח כאן בעיר, מכל העולם. מבחינתנו מדובר בסנונית ראשונה של בת-ים כעיר מארחת תחרות עולמית שתובי את העיר קדימה לאירוח עוד הרבה אליפויות בינלאומיות."

סמוך לאחת אחר חצות כבו האורות בחוף הריביירה בבת ים, אחרי שהסמביסטית טלי סמואלסון בת 19 ממועדון עוצמה ראשון לציון הוכתרה לסגנית אלופת העולם בסמבו חופים במשקל 72 ק"ג לשנת 2022. סמואלסון נוצחה בקרב הגמר בידי הרומניה ולה מאלייקה, סגנית אלופת העולם בסמבו חופים 2021 ואלופת העולם בסמבו חופשי לשנת 2020 . בדרכה לגמר ניצחה הישראלית יריבה ממרוקו בקרב הראשון שלה וסמביסטית מסרביה בקרב השני שלה.

לאחר זכייתה במדליית הכסף אמרה טלי סמואלסון: "כבוד גדול עבורי לייצג את ישראל כאן במדינה שלי, מול כל הקהל העצום הזה ואני גאה על כך. אני מאוכזבת מעט , שכן בכל ההכנה המנטלית שלי ראיתי את עצמי עומדת דום על דוכן מספר 1 לעיני האלפים שהגיעו לכאן לעודד אותנו ושרה את התקווה. אני מרגישה שפספסתי את זה. כרגע, אקח את החלום הזה לתחרות הבאה שלי, בעוד כחודש – אליפות אירופה בסמבו חופשי בסרביה".

נהורה שבתאי בת 17, חברתה לנבחרת ישראל ולמועדון עוצמה ראשון לציון זכתה במדליית הארד במשקל 50 ק"ג. שבתאי נוצחה בקרב העלייה לגמר בידי סמביסטית מרוסיה המחזיקה בתואר העולמי. לאחר טקס חלוקת המדליות אמרה נהורה שבתאי: "אני מתרגשת וגאה מאד אך יחד עם זאת אני לא מרוצה מעצמי כי הפסדתי את הקרב על חוסר אקטיביות כי הייתי פחות אנרגטית".

שתי הזוכות במדליות הן חניכותיהן של פבל מוסין והג'ודאית האולימפית אליס שלזינגר. אליזבט פריגוב ממכבי אילת (59 ק"ג), הנציגה השלישית של ישראל נוצחה בקרב השני שלה.

בין הבנים דניאל שריפוב יוניפייט חיפה (59 ק"ג),הפסיד בקרב הראשון שלו, מתן איגליצקי, הפועל בת ים (71 ק"ג), בן 21 מבת ים, חניכו של שי גייזינגר, סגן אלוף העולם מאשתקד, נוצח בקרב הראשון שלו בידי סמביסט רומני אלוף העולם מאתשקד, דוד אלברדייב עוצמה ראשל"צ (88 ק"ג) הפסיד גם הוא בקרב הראשון וגנאדי ברוידה מנתניה (88 ק"ג), הפסיד גם הוא בקרב הראשון.

בארוע משתתפים 111 ספורטאים וספורטאיות מ-25 מדינות. אוקראינה שאמורה היתה להשתתף בתחרות לא הגיעה. כשספורטאיה הגיעו לשדה התעופה בארצם בדרכם לישראל קיבלו הודעה שבגלל המלחמה עם רוסיה הם נשארים באוקראינה כי עומדים לגייס אותם לצבא.

פרסומת

סייקו - סושי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים