חיילי קורס קציני מודיעין בצה"ל העבירו ערכים לתלמידי תיכון יעד בבת-ים

אהבתם? שתפו...

"אהבת הארץ, התמדה במשימה וכוח רצון":  אלו הם חלק מהערכים שחיילי קורס קציני מודיעין בצה"ל העבירו בראשון האחרון לתלמידי תיכון יעד בבת-ים

ביום ראשון האחרון הגיעו לתיכון יעד בבת-ים 35 חיילים מקורס קציני מודיעין בצה"ל להעביר פעילות חווייתית ומשמעותית שמטרתה עידוד גיוס לצה"ל ואהבת הארץ.

בית ספר יעד בבת-ים הוא תיכון כוללני לחינוך מיוחד לשכבות  ז' עד י"ב. התלמידים בבית ספר הם בעלי ליקויי למידה מורכבים, קשיים רגשיים, התנהגותיים ונוער בסיכון. תוכנית הלמידה של בית הספר כוללת בתוכה גם הכנה לצה"ל שאותה בוחר צוות בית הספר להעביר החל משנתם הראשונה של התלמידים ביעד וזאת כדי להקנות להם את משמעות צה"ל, ערכיו והחשיבות בגיוס לצבא.

כחלק מתוכנית ההכנה לצה"ל הגיעו בראשון האחרון, חיילי קורס קציני מודיעין לביקור בבית הספר ועריכת פעילויות התנדבותיות משותפת אותה גיבשו יחד עם צוות המורים שתהיה תואמת לפרופיל התלמידים.

35 החיילים של קורס קציני המודיעין יחד עם תלמידי בית הספר עברו יום מלא חוויות: החיילים הפעילו 4 תחנות אשר כל תחנה עסקה בערך חשוב: אהבת הארץ, מהו אומץ, התמדה במשימה, וכוח משותף. ערכים אלה חידדו את מהותו של צה"ל. התלמידים שיתפו פעולה, למדו והעשירו את ידיעתם בתחום. בסיום התחנות, נערך טורניר כדורגל וטניס שולחן חיילים מול תלמידים.

התלמידים סיימו את היום מסופקים ומאושרים אך לא פחו מהם חיילי הקורס שהרגישו שזכו והעשירו את עצמם במפגש החוויתי עם תלמידי בת ספר יעד ואף קבעו פעילות המשך במהלך השנה.

מנהלת בית הספר יעד שרית אגסי מספרת: "התרגשתי לפתוח את שערי בית הספר לחיילי קורס קציני המודיעין של צהל לפעילות מעשירה ומלמדת לאהבת המולדת וערכי צה"ל. מאחלת לכולנו המשך שיתופי פעולה פוריים ומשמעותיים".

קרדיט: צוות תיכון יעד

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים