לבנים ענקיות נפלו מבניין בבת ים וריסקו רכב חונה

אהבתם? שתפו...

# אלמוג נשאוי אפרגן #
חניתי בצורה מסודרת בבת ים
וכל הבניין נחת לי על הרכב 😡
השמשות התנפצו, לבנים ענקיות בתוך הרכב…
לא רוצה לחשוב איך זה היה נגמר אם היינו ברכב 😓

צפו בתיעוד 👇

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
מטעמי הים התיכון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
כללית
ויקטורי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים