תושבים ברחוב שפירא זועמים: "אין חניה, העבודות לא נגמרות – וגם את השביל סגרו!"

אהבתם? שתפו...

תושבים ברחוב שפירא זועמים: "אין חניה, העבודות לא נגמרות – וגם את השביל סגרו!"

 

דינה לסרי, תושבת רחוב שפירא בבת ים:

"כבר שנתיים שאנחנו סובלים מהעבודות של מי בת ים – רעש, בלאגן, חוסר נגישות… ועכשיו גם סגרו לנו את שביל הכניסה לחניה!

גם ככה אין חניה ברחוב, ואם נחנה במקום לא מסומן ישר נקבל דוח. פשוט חוצפה! מה עוד אמורים לעשות?! מה יהיה?"

 

פרסומת

רולדין

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קניון בת ים - ביג
רבו פילאטיס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עינב לוי
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים