אירוע הוקרה לעובדות ועבדי המערך החקירות האפידמיולוגיות של בת ים

אהבתם? שתפו...

ראש העיר והמנכ"לית העירייה ערכו אירוע הוקרה ל- 22 עובדות ועבדי המערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה.

1 ביוני הוא תאריך שללא ספק ייזכר בתולדות מלחמתה של מדינת ישראל בנגיף הקורונה: לאור התחלואה הנמוכה והיציבה לצד מבצע חיסונים מוצלח, מאתמול (שלישי) בוטל הצורך בתו ירוק ובוטלו הגבלות התו הסגול והגבלות ההתקהלות. המשמעות היא שאחרי שנה ושלושה חודשים של הגבלות, סגרים ושלל תחומי חיים שנכנסו להדממה – החיים כפי שהכרנו חוזרים. בתזמון מושלם נערכה היום בחדר הישיבות של עיריית בת-ים טקס הוקרה ל-22 עובדות ועובדי העירייה שהיו חלק ממערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה. הטקס התקיים במעמד: ראש העיר, צביקה ברוט, מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, מ"מ ראש העיר, אלי יריב ומנהל האגף הביטחון ושירותי החירום, שלומי חזוני.

כזכור בת-ים היתה אחת הערים הראשונות שלא המתינה לממשלה וכבר בגל הראשון הפעילה מערך עצמאי שביצע תשאולים כל העת, על מנת להביא להורדת התחלואה. הדבר סייע בגל הראשון להפוך את העיר לירוקה וכתוצאה מכך ערים רבות למדו את המודל הבת ימי והפעילו אותו בצורה דומה.

בחודש אוקטובר לאור התפשטות נגיף הקורונה בארץ, ובבת-ים בפרט ראש העיר, צביקה ברוט, ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי הנחו את מחלקת הביטחון ושירותי החירום של העירייה להרחיב את המערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה. במסגרת זו, כ-14 עובדי עירייה נוספים סיימו  הדרכה על ידי אנשי משרד הבריאות ופיקוד העורף, והצטרפו למערך הבת ימי שפעל עצמאית ככלי נוסף להורדת התחלואה בעיר. המטרה היתה לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה ולבודד את הנדבקים כך שלא ידביקו בנגיף את משפחתם, סביבתם הקרובה וקהילתם. המערך המורחב של העירייה פעל בשילוב המערך האפידמיולוגי של משרד הבריאות, והורחבו סמכויות העירייה שיכלה להכניס ע"פ חוק תושבים לבידוד עקב התשאול.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים