חדש על המדף- יוני 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש יוני 2021:

 

 

Skittles, מותג הסוכריות המוביל, משיק – Skittles Giant -סוכריות ענקיות גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים.

נגמרו הימים שדוחפים כמה סוכריות בבת אחת Skittles – מותג הסוכריות המוביל בארץ ובעולם, משיק סוכריות בטקסטורה חדשה ומפתיעה:

סדרת Skittles הידועה במגוון טעמי הפירות הצבעוניים והחצופים שלה, מתרחבת ומתחדשת עם Giant Skittles – סוכריות גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים בטעמי הפירות האהובים והמוכרים. הסוכריות הענקיות מספקות טקסטורה חדשה ומפתיעה, עם מרקם רך ועסיסי המעצים את החוויה. הסוכריות נהנות מערכי המותג של ליבראליות, משחקיות, הנאה וחופש.

Giant Skittles בטעם פירות בשקית של 141 גר', מחיר מומלץ לצרכן של 7.9 ₪. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

 

 

חברת "אחוה" משיקה עוגיות חדשות בסדרת מוצרי המאפה: עוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר.

כמו כן מוזילה "אחוה" את מוצרי המאפה: הנחות בשיעור של 10% על מגוון עוגיות תוצרת החברה. עוגיות מיני מרוקאיות, כתר ריבה, דקליות, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה באריזות 400-500 גרם, יימכרו במחיר של 7-9 ₪ בלבד. עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות בטעם של אפייה ביתית, נימוחות וטעימות להפליא, יהפכו כל הפסקת קפה למענגת במיוחד

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות. העוגיות החדשות מבית המאפה של אחוה עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. העוגיות בצורת כותרת פרחים ובמילוי תות – ללא תוספת סוכר. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 350, קלה לפתיחה ולסגירה והן נהדרות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9-7 ₪ לאריזת 350 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

מותג בי קיינד (BE KIND) משיק חטיף חדש על בסיס שקדים, המעניקים יתרונות בריאותיים מבלי לוותר על הטעם.

בי קיינד חטיף שקדים ומלח ים מצופה קרמל מגיע כחטיף בודד או כמאגדת בגודל חדש ומכיל 64% שקדים, עשיר בסיבים תזונתיים, תורם לתחושת השובע וללא גלוטן.

מותג בי קיינד בישראל משיק לראשונה חטיף בי קיינד שקדים ומלח ים, מצופה קרמל, טעם חדש ומלהיב, נשנוש מתוק עם נגיעה של מלוח, שנותן 'בוסט' של אנרגיה ובעל יתרונות בריאותיים. החטיף החדש מכיל 64% שקדים ומגיע גם במאגדות בגודל חדש של 3 חטיפים בקופסא של 30 גר' כל אחד, כאשר ארגון הבריאות העולמי ממליץ על צריכה 20-30 גר' של אגוזים ושקדים ביום. שקדים הם אגוזים שכדאי 'לקחת ללב', עשירים בחומרים מזינים עם קראנץ' עוצמתי המעניק אנרגיה טבעית וארוכת טווח. כל מנת שקדים (בערך 23 גרם) מספק חלבון (6 גרם) וסיבים (4 גרם) ומהווה מקור מצוין לוויטמין E (7.3 מ"ג) ומגנזיום (76 מ"ג). שקדים מכילים שומנים בלתי רוויים, אשר אם משתמשים בהם במקום שומנים אחרים, כגון שומנים רוויים ושומני טרנס, הם עשויים להוריד את הסיכון למחלות לב על ידי הפחתת הכולסטרול הכללי ורמות כולסטרול ליפופרוטאין (LDL) בדם. כמו כן שקדים מכילים סיבים שיכולים לעזור בשיפור רמות הכולסטרול ועשויים לעזור בניהול משקל על ידי קידום תחושות שובע. ויטמין E שהם מכילים הוא נוגד חמצון שנחשב גם כשומר על בריאות הלב, כיוון שהוא מסייע להפחית רמות כולסטרול LDL ומגן מפני נזקי החמצון והמגנזיום תומך בתפקוד תקין של השרירים והעצבים ועוזר לשמור על קצב הלב יציב.

חטיף בי קיינד שקדים ומלח ים, מצופה קרמל מגיע כחטיף בודד של 40 גר' במחיר מומלץ לצרכן של 7.9 ש"ח ובמאגדת של שלושה חטיפים של 30 גר' במחיר מומלץ לצרכן של 14.9 ש"ח.

הטעם החדש מצטרף לסדרת חטיפי בי קיינד במגוון טעמים מפנקים: אגוזים ומלח ים אטלנטי בציפוי שוקולד מריר, אגוזים קלויים עם דבש ומלח ים, ועוד ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם

 

 

 

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי.

נקניקיות בקר פרמיום בסגנון אמריקאי ניו יורקי על פי מתכון של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, Abeles & Heymann. נקניקיות הגורמה החדשות מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום של מעדני יחיעם, בטעם ובמרקם ייחודי, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן ו-100% מרכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר.

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות גורמה חדשות, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי. הנקניקיות 100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק. הנקניקיות בשר בסגנון אמריקאי מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המעולות של מעדני יחיעם וישווקו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-3-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20.00 ₪ לאריזת 280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

Crêma גאה להציג: Re-Moist- תחליב רחצה וקרם גוף בניחוח וניל ופלפל ורוד עם מרכיבים נקיים, מועשר ב 25% לחות, מרקם עשיר ומלטף וניחוח יוקרתי מעורר חושים.

מותג הטיפוח Crêma משיק תחליב רחצה וקרם גוף בניחוח חדש וניל ופלפל וורוד.

כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, כל מוצרי הסדרה אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

קרם גוף מבושם בניחוח מפנק של וניל ופלפל ורוד.

קרם הגוף בעל מרקם קטיפתי המעשיר את העור בלחות. הקרם נספג בקלות ובמהירות ומעשיר את העור בוויטמינים, מרכיבי לחות וחמאת שיאה מזינה.

כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, קרם הגוף, כמו שאר מוצרי הסדרה, אינו מכיל: פרבנים ופתלטים.

תחליב רחצה בניחוח וניל ופלפל ורוד

תחליב הרחצה מועשר ב-25% לחות, וויטמינים ומינרלים המזינים את העור לעומק, מעניקים לחות מידית, גמישות ורכות מתמשכת. התחליב במרקם העשיר ומבושם בניחוח נפלא. כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, התחליב החדשים, כמו שאר מוצרי הסדרה אינם מכילים: פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

 

 

פאלטה, מותג העל מבית שוורצקופף משיק: צבעי שיער חדשים לערכת הצביעה פאלטה דלוקס.

קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים צבע עמיד ועוצמתי לעד 8 שבועות. הפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות.

8 גוונים חדשים הפותחו ונבחרו בקפידה להתאים לדרישה של הצרכנית הישראלית. תוכלו להתרשם מעצמה של גוונים זהובים חושניים, גווני בלונד בסיסיים וגוונים מטאליים ואופנתיים ביותר.

ערכת הצבע פאלטה דלוקס, מכילה: קרם צבע, תחליב מפתח ומסכת טיפוח עשירה עם שמן המרולה, המחליקה את פני סיב השערה ומעניקה ברק חושני.

בעיצוב מחודש ויוקרתי, עם דגש מקסימלי על נראות הגוונים, פאלטה דלוקס מעניקה תוצאת צבע איכותית ומטפחת במחיר נגיש למגוון צרכניות רחב.

צבע זוהר לאורך זמן, ברק עד 8 שבועות, כיסוי שיער לבן מקצועי.

ערכת הצבע פאלטה דלוקס כוללת:

שפורפרת קרם צבע (בתכולת 50 מ"ל), בקבוק פיזור עם תחליב מפתח (בתכולת 50 מ"ל), מסכת טיפוח עשירה (בתכולת 15 מ"ל), כפפות, עלון הוראות שימוש.

סדרת צבעי השיער של פאלטה דלוקס כוללת 20 גוונים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

 

 

 

סנו מוד המותג המוכר והאהוב לבישום הבית משיק ניחוחות חדשים ומפתיעים: נרסיסוס NARCISSUS ו- ליידי קוקו COCO LADY.

הניחוחות החדשים בסדרת סנו מוד, נרסיסוס וליידי קוקו מבשמים את הבית בניחוחות ייחודיים ומצטיינים בעוצמתיות ובאווירה היוקרתית שהם משרים. הבשמים החדשים לבית פותחו בהשראת הבשמים המפורסמים והאהובים שזכו להכרה בינלאומית.

הניחוחות החדשים של סנו מוד מושקים במהדורה מוגבלת, ממש כמו בעולם הבישום והטיפוח. הניחוח שכל אחד בוחר לסביבתו האישית, הפך זה מכבר למעין חתימה אישית, התורמת לתחושה נינוחה וביתית.

גודל האריזה: 150 מ"ל, מחיר: 9.90 שקלים, להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

 

סנו משיקה את מתז 99.9% לחיטוי וניקוי חדר האמבטיה, המסיר ביעילות כתמי סבון ואבנית ומשמיד 99.9% מהחיידקים. פעולת הניקוי הופכת פשוטה יותר עם שימוש במתז 99.9%.

בחדר האמבטיה, המקום בו אנו שומרים על ניקיון והיגיינה אישית, יש תנאים אידאליים להתפתחות חיידקים ולהצטברות לכלוך ואבנית ולכן חשוב שננקה ונחטא אותו לעיתים קרובות. המקלחת עלולה להישאר עם שאריות הסבון, הכיור עם שאריות משחת השיניים, האסלה, הברזים, המקלחון ומה לא? אנו נמצאים בתדירות גבוהה בחדר האמבטיה והשירותים ולכן חשוב להקפיד על ניקיון באופן קבוע, רצוי עם חומרים ייעודיים שינקו ויבריקו בקלות מגוון רחב של משטחים וכלים הנמצאים בחדר האמבטיה. מתז 99.9% לחדר האמבטיה הוא פתרון יעיל ונוח לחיטוי, הסרת אבנית ושאריות סבון בחדר האמבטיה ללא צורך בשטיפה לאחר השימוש.

על מנת לאפשר חיטוי קל ומהיר פיתחו בסנו את סדרת 99.9% שנבדקה ונמצאה יעילה בהשמדת 99.9% מהחיידקים וביניהם חיידקים בלתי רצויים כמו אי קולי, ליסטריה ומגוון חיידקים נוספים.

מתז 99.9% לחדר האמבטיה מצטרף לכל מוצרי סדרת 99.9% אשר כולם נבדקו במכון למיקרוביולוגיה ונמצאו יעילים בהשמדת 99.9% מהחיידקים.

מחיר: 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ), להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

 

מכבי שירותי בריאות

 

 

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים