במלאות 30 יום לפטירתה של אסתר פרון יתקיים ערב לזכרה והיוזמה העירונית להנצחתה

אהבתם? שתפו...

במלאות 30 יום לפטירתה של המשנה לראש העיר וחברת המועצה אסתר פרון יתקיים ערב לזכרה והיוזמה העירונית להנצחתה

העיר בת-ים כואבת את לכתה של ותיקת חברי המועצה, המשנה לראש העיר אסתר פרון, אשר נפטרה לאחר מחלה. ביום חמישי, 12.01.2023 יתקיים ברחבת בניין העירייה ערב לזכרה.

פרון, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, הייתה אשת חינוך במשך שנים ארוכות, והחלה לכהן במועצת העיר בשנת 1993. רוב השנים היא שימשה כמחזיקת תיק החינוך, והייתה בין השאר גם סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הכספים, ומחזיקת תיק קשרי החוץ בעירייה.

בחמישי הקרוב נתכנס כולנו לזכרה. במסגרת ערב זה, המשפחה, קרוביה ועמיתיה לעבודה יספרו על האישה שהייתה, גדולה מהחיים, חלק מתבנית נוף העיר בת-ים ובעיקר כזו שהקדישה את חייה למען אילו שלא היה להם קול.

במקביל,  לאור עשייתה הרבה, התארגנה בשבועות האחרונים יוזמה של העירייה להנצחתה, באמצעות התושבים, להם תמיד הייתה זמינה. מנהלת מחלקת קהילה רינת גבאי שמובילה את הפרויקט פירטה:

"בימים האחרונים אנו מקבלים פניות של תושבים, חברים ובני משפחה שמספרים על הממשקים, החיבורים והסיפורים – השמחים, המרגשים והעצובים. אסתר פעלה רבות בתחום החינוך, בעיר בת-ים ובכלל קידמה דברים לאנשים רבים. אנו רוצים לתת ביטוי לחלל ולעשייתה הנדיבה שהשאירה אסתר אחרי לכתה  היא פעלה רבות בתחום החינוך, בעיר בת ים ובכלל קידמה דברים לאנשים רבים.

אם ברצונכם להנציח את אסתר פרון יחד איתנו אנא כתבו וספרו כאן במיזם הנצחה זה. אתם מוזמנים לקרוא את הסיפורים ואף לשלוח תגובות לכותבים שריגשו אתכם במיוחד"

ילדיה, שר החינוך לשעבר הרב שי פרון ושירה זילברמן: "לצד הגעגוע העז והכאב המפלח, אנו מתפעלים לנוכח מאות הסיפורים אודותיה. אימא היתה מפעל של חינוך ורווחה, אנושיות פורצת גבולות, אשת חזון וביצוע. אנחנו מתגעגעים לאימא ולסבתא שלנו, אבל גם חושבים על אלה שהיו זקוקים לעזרה ואיבדו כתובת שהפיחה בהם תקווה".

תושבי העיר ומוקירי זכרה מוזמנים להגיע.

קרדיט: דוברות

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים