סגנית שר האוצר ערכה סיור מקצועי במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

*סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר קיימה סיור מקצועי במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות בחולון*

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר וצוותה הגיעו היום לסיור מקצועי במרכז הרפואי "הופיין" של מכבי שירותי בריאות בחולון כדי לעמיד מקרוב על צרכי רפואת הקהילה ובריאות הנפש. בביקור נכחו בכירים ממטה מכבי ומהנהלת מרחב חולון.

סגנית שר האוצר ח"כ וולידגר הביעה את התרשמותה מהעשייה הנרחבת של מכבי ושמעה על ההזדמנויות והאתגרים במערכת הבריאות בדגש על רפואת הקהילה.

סמנכ"לית ממשל ותקשורת במכבי שיר כהן סקרה את האתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות בשנים הקרובות בדגש על אתגר זמינות השירותים, מחסור כח האדם הרפואי והצורך במשאבים ותקציבים נוספים ואמרה: ״אנו מברכים את סגנית השר ח"כ מיכל וולדיגר על כניסתה לתפקיד ורואים בה שותפה לחיזוק רפואת הקהילה. ישנה חשיבות רבה להידרש כעת לגיבוש לאומית למשבר זמינות השירותים במערכת הבריאות לטובת בריאות הציבור בישראל".

כמו כן, מנהלת מערך הרפואה במכבי ד״ר בתיה סלע רזון הציגה את המגמות הרפואיות ואת השירותים הרפואיים של מכבי תוך אתגר הזדקנות האוכלוסייה וד"ר גלעד בודנהיימר פסיכיאטר ילדים ונוער ומנהל תחום בריאות הנפש במכבי סקר את תחום בריאות הנפש, את השירותים החדשניים ואת הצרכים הייחודיים של התחום וכיצד נדרש לשפר אותם.

פרסומת

פרחי יהלומי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
סייקו - סושי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים