היום ה-13 למלחמת "חרבות ברזל"

אהבתם? שתפו...

היום ה-13 למלחמת "חרבות ברזל":

עיריית בת-ים מבקשת לעדכן על הירצחו של תושב העיר, אופק קמחי ז״ל, שהוגדר עד כה נעדר מאז פרוץ המלחמה. ״אנו משתתפים בכאב המשפחה בשעה קשה זו ושולחים תנחומים עמוקים. יהי זכרו ברוך!״.

צביקה ברוט, ראש העיר: "אופק, בוגר תיכון רמות, היה מבניה היפים של העיר שלנו. במשך ימים ארוכים ליווינו את המשפחה עם תקווה לאות חיים, עד שנאלצנו לבשר להם כי אופק זוהה סופית. אני שולח חיבוק גדול למשפחתו".

אמש, 18.10, התקיים הערכת מצב של ראש העיר יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. הערכת המצב עסקה בכלל הנושאים החל מהמשך פריסת כוחות ברחבי העיר, אזעקות בעיר, מתכונת פעילות בתי הספר ופעילויות הפגה לילדים.

בהערכת המצב הוחלט על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. גם באתרי הבניה ובעבודות תשתית הוחלט להמשיך לסגור את אתרי הבניה ולא תתקיים עבודה עד הודעה חדשה.

בנושא האזעקות בעיר נאמר כי בכל האזעקות שהיו אתמול, לא היו פגיעות ישירות בבת-ים לאחר שכיפת ברזל יירטה את הרקטות ששוגרו לכיוון העיר.  היו כמה נפילות של רסיסים- ללא נזק וללא נפגעים.

עיריית בת ים מעדכנת  כי תמשיך במדיניות לפיה בתי הספר יישארו סגורים (למעט חלק מבתי הספר לחינוך מיוחד שכבר פעילים במתכונת מותאמת), ויימשכו רק הלימודים מרחוק לפחות עד יום א׳.

עד אז ימשיכו הגורמים המקצועיים לבחון את הנושא בשיתוף משרד החינוך, פיקוד העורף והערים השכנות.

בהמשך לנושא, פעילויות הפגה לילדים הוחלט על קיום פעילויות מיוחדות לילדים, ללא תשלום, על מנת לאפשר להם לשמור קצת על השגרה ולצאת מהבית בהתאם להנחיות.

ההשתתפות ברישום מוקדם בלבד, כיוון שכל פעילות מוגבלת ל-50 משתתפים במרחב מוגן.  ניתן להתעדכן בפעילויות ולהירשם בלינק הבא: לחצו כאן

 

צביקה ברוט, ראש העיר התייחס לנושא הפצת הפייק ניוז: "פורסמו שוב ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ סרטוני וידאו ותמונות, המעידות לכאורה על אירועים ביטחוניים חריגים בעיר.

מדובר בפייק ניוז. לאחר דיון נוסף עם המשטרה ואין שום גורמים עוינים או אירועים חריגים בעיר. אנא המנעו מהפצת מידע לא מאומת, ותצטרכו רק מידע רישמי מהעמודים הרישמיים.

בבת-ים יש פריסה רחבה מאד של משטרה, מג״ב וכוחות עירייה, גם בכניסות לעיר וגם בשכונות. ניתן לשמור על שגרת חיים בכפוף לכל הנחיות פיקוד העורף וההתגוננות בעת אזעקה.  שנדע רק בשורות טובות".

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים