עדכון מערכת החינוך בבת ים: תוכנית חדשה תאפשר לחלק מהתלמידים לצאת מהבית לכמה שעות ביום לפעילויות בית ספריות

אהבתם? שתפו...

# אלי יריב #
עדכון מערכת החינוך לקראת השבוע הבא (20.10 | 17:00)

הורים יקרים,
אנו מבינים שהמצב הנוכחי אינו מאפשר לנו לחזור ללימודים באופן מלא כרגע. אך עם זאת, אנחנו רוצים להביא לידיעתכם תוכנית חדשה שתאפשר לחלק מהתלמידים לצאת מהבית לכמה שעות ביום לפעילויות בית ספריות.

התוכנית נקבעה לאחר דיון עם הנהגת ההורים, פיקוד העורף והמשטרה. כל מנהלת בית ספר תקבע את מכסת התלמידים שתוכל להגיע בכל יום, וזאת במטרה לקיים פעילויות בתוך או ליד מרחבים מוגנים, כפי שיהיה גם בערים הסמוכות לנו.

הפעילות תתקיים בין 3 ל-4 שעות ביום, עבור שכבות שונות, בהתאם להחלטת המנהלות והמנהלים, בשיתוף עם ההורים בכל מוסד. חשוב לציין שהפעילות היא רשות ולא חובה, ולא יירשמו חיסורים ולא מדובר בפעילות לימודים רגילה.

אף על פי שאנחנו נמצאים בשבועות ארוכים של מצב לחימה, יהיה ניתן למי שמעוניין לצאת מהבית לשמירה על שגרה מסוימת, לשוחח עם פסיכולוגים ולקיים מפגשים עם הצוות החינוכי.

ביום ראשון, הצוותים הרלוונטיים יגיעו לבתי הספר לצורך הכנה, וכל מנהלת תודיע להורים בית הספר שלה מיהם התלמידים שיוכלו להגיע, אם ירצו, לפעילויות החל מיום שני.

ההודעה נכונה גם לגבי גני הילדים. יהיו פעילויות רק בגנים עם מרחבים מוגנים, וכל גננת תודיע להורים ביום ראשון מתי ואיך יהיה ניתן להגיע לפעילויות.

כמובן, התוכנית כפופה להתפתחויות בשטח, והודעה סופית תימסר ביום ראשון.

נקיים מחר הערכת מצב נוספת בצאת השבת, ואעדכן אתכם בכל התפתחות.

שבת שלום 💙

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים