הקולקצייה החדשה לערב ראש השנה מקייטרינג מונייר

אהבתם? שתפו...

קייטרינג מונייר, מיצרני מגשי האירוח המובילים בישראל, מציע לרגל ראש השנה מגשי אירוח איכותיים, מלוחים ומתוקים, מלווים בערכת עיצוב מרהיבה, שיהפכו את שולחן החג שלכם לחגיגה של טעמים וצבעים – מבלי שתצטרכו לשים סיר אחד על האש.

את ראש השנה הזה אתם יכולים לחגוג פעמיים: פעם אחת באיכות קולינרית שהיא הטופ של הטופ – עם מגשי אירוח נהדרים ומיטב מטעמי החג המסורתיים והמקוריים, ופעם שנייה, משום שכל הטוב הזה מגיע אליכם ללא מאמץ, כולל ערכת עיצוב מרהיבה לשולחן החג, היישר מהמפעל המעולה של קייטרינג מונייר. האורחים ילקקו את האצבעות, אתם תקטפו את המחמאות –מבלי שתצטרכו לשים סיר אחד על האש.


כבר למעלה מ-15 שנה שהשף מוריס מונייר והצוות שלו מכינים מגשי אירוח חגיגיים ומרשימים מלאים בכל טוב. המבחר של מונייר כולל מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות ומפתיעות לכל סוגי האירועים ולארוחת ראש השנה– והשנה קולקצייה מגשי אירוח מרשימה וטעימה במיוחד.
הקולקצייה החדשה של קייטרינג מונייר לראש השנה כוללת:- מגשי אירוח מתוקים, מלוחים עם מטעמים כמו מיני קישים, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, בצד הקינוחים המטריפים מהקונדיטוריה – עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים, טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, גין רימונים ומקרונים בטעם חדש ורענן – טעם תפוח, הפרי המסמל יותר מכולם את ראש השנה.
ניתן להזמין בשילוב ערכת עיצוב מושקעת עם שפע של פריטי עיצוב מיוחדים מלאי סטייל ברוח החג, שתסייע לכם לכבוש לא רק את החך של האורחים לסעודת החג – אלא גם את התפעלותם מיופי המנות וסידור השולחן. לערכה מצורפות הוראות מפורטות כיצד יש להניח את הפריטים על השולחנות בכמה אופציות, בהתאם לטעם האישי שלכם, אבל תמיד בשיא האלגנטיות והסטייל.

ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון.כשרות רבנות ראשל"צ.

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים