שר הרווחה של לטביה בביקור עבודה בבת ים

אהבתם? שתפו...

שר הרווחה של לטביה הגיע לבת-ים ללמוד מקרוב את המודל החדשני בעיר עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

בשבוע שעבר נערך ביקור שר הרווחה של לטביה, יחד עם משלחת בכירים ממשלתו, במרכז הרב נכויות בעיר, כדי להכיר וללמוד את המודל החדשני של בת-ים  ואת התוכניות הקיימות עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בעיר.

 

 

במסגרת הפעילות העירונית לעידוד קשרי חוץ, אירחה עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת ש.ק.ל הפועלת בעיר, משלחת מלטביה, ובראשה שר הרווחה הלטבי, שבאו לבקר במרכז הרב נכויות בעיר.

היות ומרכז רב הנכויות הוא מהחדשניים ביותר בארץ, ומשמש כמסגרת תעסוקתית מוגנת לאנשים עם צרכים מיוחדים, הגיעה המשלחת ללמוד ולהכיר את המודל על פיו פועלים במרכז על מנת לתרגם מודל זה בארצם. מרכז הרב נכויות מאגד בתוכו שש יחידות ותתי יחידות עם סוגי נכויות שונות: שיקום, מוגבלות שכלית התפתחותית, לקויי ראייה, מרכז יום טיפולי-סיעודי, אוטיזם, מע"ש טיפולי ועוד. המרכז פועל על פי התפיסה שנועדה להעניק לשוהים בו סביבה מיטבית וחדשנית ומציע רצף שירותי תעסוקה המותאמים לרמות התפקוד השונות של מקבלי השירות. פעילות המרכז משקפת את מדיניות הנהלת העיר ששמה דגש מיוחד על פיתוח מענה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

המשלחת הלטבית כללה את שר הרווחה הלטבי, המזכירה הפרלמנטרית של משרד הרווחה הלטבי, מנהלת מחלקת שת"פ בינלאומי ומדיניות האיחוד האירופי במשרד הרווחה של לטביה ושגריר לטביה לישראל.

במהלך הביקור שר הרווחה וחברי המשלחת פגשו את תושבי העיר שמשתתפים בפעילויות במרכז, צפו כיצד הם עובדים בכיתות המותאמות והחמיאו על הפעילות והתוכניות המגוונות, הנרחבות והחדשניות הקיימות במרכז.

מנכ״ל עמותת ש.ק.ל, טל כהן אמר: "שמחנו מאוד לארח את חברי המשלחת, אנו גאים להיות מודל חדשני וייחודי במיוחד עבור אוכלוסיית הצרכים המיוחדים בעיר בת ים".

קרדיט: מרכז הרב נכויות

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים