חדש על המדף- לתינוק ולילד

אהבתם? שתפו...

לראשונה בישראל, השילוב המושלם בקטגוריית המוצצים:
NUK Space, המוצץ המאוורר שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות, עכשיו בעיצוב רטרו טרנדי, עם הדמויות האהובות של דיסני – מיקי מאוס ומיני מאוס.
NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק את מוצץ Mickey NUK Space בעיצוב רטרו וטרנדי עם דמויות דיסני האהובות על ידי הישראלים: מיקי ומיני מאוס.
מוצץ ספייס של NUK, בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית, המאפשרים לעורו העדין של התינוק לנשום ובכך להפחית את הגירוי והאדמומיות סביב הפה ולשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. לפטמת מוצצי NUK ספייס יש את צורת פטמת NUK המקורית, המדמה את פטמת האם בזמן שהיא מניקה ולכן מוצצי NUK מסייעים להתפתחות בריאה של הפה.
מוצץMickey NUK Space משווק בקופסה קשיחה, רב-פעמית, השומרת על ניקיון המוצץ ומגנה עליו – במיוחד כשנמצאים בחוץ.
מוצץ Mickey NUK Space מתאים לגיל 0-6 חודשים ו-6-18 חודשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח (לאריזה של זוג מוצצים).
ניתן להשיג בסופר-פארם, Be, שילב, חנויות מתמחות לתינוקות, נקודות מכירה מובחרות ובאתר NUK.

 

בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, ממשיך להציע להורים מוצרים שמתאימים להחתלה, והפעם מגבונים עם המון שיק.

בימים אלו משיק המותג מהדורה מעוצבת לקיץ של מגבוני בייביסיטר בעיצוב נורדי מדליק וטרנדי שבוודאות יכניסו סטייל לשידת ההחתלה של הבייבי.

המגבונים היפואלרגנים, מכילים 96% מים מטוהרים ומועשרים בתמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים בטוחים לשימוש מהיום הראשון, ללא בישום, ללא אלכוהול ואינם מכילים SLS  ופורמלדהיד.

מארז מגבוני בייביסיטר בעיצוב הנורדי ישווק במהדורה מוגבלת ויכלול 4 אריזות, כאשר כל אריזה מכילה 66 מגבונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים למארז.

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: מגה בעיר, יינות ביתן, חצי חינם, KSP, רמי לוי ועוד ובאתר בייביסיטר.

 

 

 

רגע לפני החזרה למסגרות זה הזמן להצטייד בגומיות "לייס אאוט" שישמרו על ראשי הילדים נקיים בכל יום.

גומיות השיער "לייס אאוט" – מוצר טבעי שהוכח מדעית במחקר קליני מבוקר כקוטל ודוחה כינים ומונע את מעגלי ההדבקות הבלתי פוסקים בכינים הגיעו לישראל.

גומיות "לייס אאוט" נגד כינים מכילות הרכב חומרים ייחודי ונועדו לבצע את שתי הפעולות הנדרשות גם יחד: למנוע הדבקה בכינים וגם במקביל לקטול כינים, וזאת גם במקרים הקיצוניים ביותר.

הנוסחה הייחודית של החומרים הספוגים בגומיות דוחה את הכינים ובכך מונעת את הגעתן לשיער הילד/ה. כמו כן, הגומיות מטפלות בכינים במידה וקיימת הדבקה בגישה חדשנית, טבעית וידידותית. במארז אחד יש 4 גומיות שנראות כגומיות רגילות וכל גומייה יעילה למשך 15 ימים.

גומיות "לייס אאוט"  נבדקו במחקר קליני השוואתי מבוקר פלצבו שכלל ילדות עם שיער נקי מכינים וילדות עם שיער נגוע בכינים. תוצאות המחקר הוכיחו יעילות של עד 100% במניעת כינים בילדות שלא היו נגועות בכינים ויעילות של עד 100% בהסרת כינים ומניעת הדבקה בילדות שהחלו את המחקר עם שיער נגוע בכינים.

עלות חבילת גומיות נעה בין 40-70 ₪ (בהתאם לכמות ההזמנה). המוצר זמין לרכישה ברשתות הפארם ובאתר "לייס אאוט" https://liceout.co.il/.

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים