כתב אישום נגד 2 תושבי בת ים בגין תקיפת צוות רפואי של מגן דוד אדום

אהבתם? שתפו...

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה אתמול כתב אישום ובקשת מעצר נגד 2 תושבי בת ים בגין תקיפת צוות רפואי של מגן דוד אדום, גם לאחר שאותו צוות הוזעק למקום תאונה של אחד החשודים בזמן הימלטותו מהזירה.

המשטרה פתחה לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת דיווח בגין תקיפת צוות רפואי של מגן דוד אדום בסמוך אל תחנת דלק שברח' דוד רזיאל בבת ים.

מהדיווח התברר כי 2 גברים שתו לשוכרה והיו בסמוך לצוות הרפואי שהיה במקום. הצוות הבחין כי מתפתחת מריבה בין השניים ופנו אליהם בשאלה האם הכל בסדר. בתגובה, החשודים תקפו נמרצות את הצוות הרפואי ונמלטו מהמקום.

מהחקירה התברר כי בשעת ההימלטות, אחד החשודים נפגע בתאונת דרכים שעה שרכב על אופניים חשמליים ואותו צוות רפואי שהותקף זמן קצר קודם לכן, נקרא למקום התאונה. משהבחין בצוות, החשוד תקף את הצוות הרפואי ואת מנהל התחנה וגרם להם לחבלות, שהצריכו טיפול רפואי דחוף ותפירת החבלות.

שוטרי תחנת בת ים עצרו את החשודים (22 בת ים) והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו.

אתמול יחידת התביעות של משטרת ת"א הגישה נגד החשודים כתב אישום בעבירות של *פציעה בנסיבות מחמירות ע"י שניים או יותר, תקיפה בנסיבות מחמירות ע"י שניים או יותר, תקיפת ציבור עובד חירום*. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים