חדש על המדף- מרץ 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש מרץ 2020:

 

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה – נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי ונקניקיות בסגנון צרפתי מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, מלאות בשר, גדולות ועסיסיות ובטעם מעולה. נקניקיות הגורמה החדשות של "מעדני יחיעם" מכילות 16% חלבון, ללא גלוטן ומביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי ועסיסי.

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה, הכוללת נקניקיות חדשות בשני סוגים: נקניקיות צ'וריסו – נקניקיות בסגנון ארגנטינאי, ונקניקיות בסגנון צרפתי – נקניקיות מבשר בקר ועוף מעושנות. הסדרה החדשה הנה חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד, וכעת גם נקניקיות גורמה חדשות המביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי ועסיסי.

נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. ניתן ורצוי לשלב כמנת פתיחה בארוחות על האש. נקניקיות בסגנון צרפתי מעושנות על שבבי עץ בוק בסגנון אזור בורגון שבצרפת. בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה. מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, 3 יחידות נקניקיות גדולות באריזה.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

חברת "אחוה" משיקה עוגה חדשה בסדרת מוצרי המאפה: עוגת שמרים בטעם קרמל.

עוגה נפלאה מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של קרמל, מצטרפת לסדרת המאפים הביתית של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה ומיוחדת בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים בטעם קרמל. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה עשויה מבצק שמרים נימוח, ממולאת בקרם עשיר של קרמל (32% מילוי), נימוחה בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. עוגת שמרים בטעם קרמל תשווק באריזה של 400 גרם, נפלאה לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 10 שקלים לאריזת 400 גרם. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", מוצרי המאפה זוכים להצלחה שכן מדובר במוצר טעים ואיכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמחיר אטרקטיבי. "אנו שמחים לצרף טעם נוסף לסדרת העוגות, קרמל, ונמשיך להקפיד גם במוצר זה על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן. אנו לא קופאים על השמרים ובקרוב מאוד נפתיע עם מוצרים חדשים נוספים".

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

"משומשו" משיקה פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן, בימים אלו כשכולנו בבידוד בבית, פיצה היא אופציה נהדרת לארוחה אך מה עושים בבתים טבעוניים/אלרגים לחלב? מוותרים? ממש לא! משתמשים במשומשו- גבינה טבעונית טעימה.

פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן, 100% טבעוני, פרווה, ללא סויה וללא חומרים משמרים • בטעם נפלא של פרמז'ן משובח, מצוין לשימוש בפסטות, במאפים ובסלטים. מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן-שמואל, ממשיך להפתיע ומביא בשורה חדשה וחשובה בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים, משיק המותג גבינה טבעונית חדשה: פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן. הגבינה הטבעונית החדשה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, בטעם נפלא של פרמז'ן משובח. הפרמזן תשווק באריזת 150 גרם והיא נהדרת לשימוש בפסטות, במאפים ובסלטים.

מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 – 19.90 ₪ לאריזת 150 גרם. להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

שחקן חדש בשוק המשקאות הקלים– יינות בטעמים – FUSION MYX כשר של הזמרת והראפרית ניקי מינאז'.

הזמרת והראפרית ניקי מינאז' אוחזת בליין מוצרים בשם MYX FUSION, יינות בטעמים לצעירים, הפופולריים מאוד בארה"ב מאז 2013. לפני מספר חודשים החליטה מינאז' להכשיר את ליין המוצרים ולהתאימו לטובת הקהל היהודי והישראלי. מינאז' היא לא רק הפרזנטורית של MYX FUSIONS אלא גם אחת מבעלי החברה.

לאחר תהליך לא פשוט נחתו המוצרים בישראל ולפני מספר ימים נערכת ההשקה העולמית במסגרת פסטיבל היין הכשר הבינלאומי 'טועמים עולם' של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב.

מאירוע ההשקה ניקי מינאז' אמנם נעדרה אך ציינה כי " אני שמחה ומתרגשת להשיק את ליין המוצרים הכשר בתל אביב. כרגע ייצרנו 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק ואנחנו עובדים על ייצור טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארה"ב".

את הגרסה הכשרה בישראל משווקים צור עולם של יין שמבטיחים שיהיו להיט בקרב הצעירים ממש כמו בארה"ב.

FUSION MYX הוא שחקן חדש שנכנס לשוק המשקאות האלכוהולים הקלים שנועד להגדיל את ההיצע של המשקאות הקלים האלכוהוליים לקהל הרחב.

נכון לעכשיו משווק MYX FUSION הכשר ב-2 טעמים: ענבים ואפרסק בעתיד מתוכננים להתווסף טעמים כשרים נוספים.

מחירו של בקבוק המכיל 187 מ"ל – 10 ₪ בלבד. ניתן להשיגו בכל חנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

עידוד בבידוד: חברת דואר ישראל מציעה בסניפי הדואר-קופסת הפתעות לילדים לאור המצב ולקראת חג הפסח.

לקראת חג הפסח ולאור המצב, מציע השירות הבולאי בדואר ישראל, שני מארזי שי, הכוללים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים, בשיתוף חברת PMI, אשר ייצרה ושיווקה בעבר את הלהיטים לילדים: סופרגול, שכונה, פורטנייט, אנגרי בירדס, גומילום, אימוג'י, כוח פי ג'י, מפרץ ההרפתקאות ועוד.

מארזי השי, המתאימים לילדים מגיל 4-10, יאפשרו לילדים ולמשפחות שנמצאים עכשיו בבית, לשבור את השגרה והשעמום לטובת פעילויות יצירה ומשחקי הילדות האהובים. בתוך כך כמדי שנה, גם השנה חברת דואר ישראל תתרום אלפי ערכות לילדים שנמצאים בבתי חולים השונים ברחבי הארץ.

ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ, במחיר אטרקטיבי של 39.90 ש"ח.

כל מארז כולל לפחות 16 מוצרים ואקססוריז מדליקים בהם:

הגדה של פסח לילדים עם הפעלות מדליקות, גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח שמתוכו בערכה יש 3 בולים, צמידי בנדז במגוון צורות ודגמים, משחק צבי נינג'ה מדליק, צמידי רקמה, מדבקות בוב ספוג 3D, בובות לאיסוף – הלהיט אג'יקסו, מסגרות מגנטיות לתמונות, מעטפות מדבקות איסוף כוכבי שכונה, מגוון קעקועי מים ועוד.

ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ  או להזמין דרך  אתר דואר ישראל www.israelpost.co.il

 

 

חדש ובלעדי לניקול! סדרת מוצרים אנטיבקטריאלית לניקוי וחיטוי הבית- לראשונה בישראל! סקוצ' מטבח ומטליות מיקרופייבר אנטי בקטריאליות המשמידות 99.9% מהחיידקים המצטברים במוצר עצמו.

ניקול, מותג עזרי הבית והנקיון המוביל בישראל,מבית קימברלי קלארק, משיק לקראת חג הפסח – חג הניקיונות, סדרת מוצרים אנטי בקטריאלית חדשה ובלעדית לניקוי וחיטוי המשמידים 99.9% מהחיידקים.

הסדרה החדשה פותחה בעקבות המודעות העולה לכמות החיידקים המזיקים השוכנים ברחבי הבית והמטבח, בדיוק לשם כך מציע ניקול סדרת מוצרי ניקוי המכילים תוסף אנטיבקטריאלי המשמיד חיידקים על גבי משטחים ומונע היווצרות חיידקים בעזרי ניקוי הנוטים להגיע לרמות זיהום גבוהות, ובכך מסייעים בשמירה על בריאות בני המשפחה כחלק מחיי היום-יום בבית.

הסדרה החדשה כוללת:

· כריות יפניות אנטיבקטריאלית לניקוי וקרצוף – בלעדי לניקול, ספוג המטבח הוא מהחפצים המזוהמים והמסריחים שיש בבית, ספוג המטבח של ניקול מכיל תוסף אנטיבקטריאלי אשר אינו מסיס במים ובכך משמיד 99.9% מהחיידקים, מונע התרבות שלהם בתוכו ודוחה ריחות רעים.

· מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות – בלעדי לניקול, מונעות היווצרות של 99.9% מהחיידקים בתוך המטלית ומפחיתות ריחות רעים. המטליות עשויות מבד מיקרופייבר איכותי ובעלות טקסטורה דו צדדית לניגוב או ניקוי יסודי, הן עמידות לאורך זמן והחומר האנטיבקטריאלי נותר אפקטיבי גם לאחר כביסות רבות.

· מטליות לחות אנטיבקטריאליות – לניקוי וחיטוי של משטחים, משמידות 99.9% מהחיידקים על גבי המשטח בניחוח לימון המוכר והאהוב.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

סנו JAVELמציגה: מגבוני ז'אוול לניקוי בתוספת אקונומיקה בניחוח לימון.

לסדרת סנו JAVEL הצטרף מוצר חדש- מגבונים לניקוי בתוספת אקונומיקה, המיועדים לשמירה על ההיגיינה בבית ובסביבתו ומתאימים לניקוי כיורים, אמבט, מושב אסלה, חרסינה, שיש, קרמיקה ועוד. המגבונים מחטאים את הבית מחיידקים, פטריות ועובש, מנקים ביסודות ומלבינים.

אריזת מגבוני סנו JAVEL נוחה לשימוש וחסכונית, כל אריזה מכילה בתוכה 50 מגבונים אנטי-בקטריאליים ומשמידים 99.9% מכמות החיידקים.

· מומלץ להשתמש בכפפות.

· בתום השימוש יש להקפיד על סגירת אריזת המגבונים על מנת למנוע את התייבשותם.

· אין להשתמש על משטחים או אביזרים הרגישים לאקונומיקה או בדים.

· מחיר: 10.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט), להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

 

טיק טק סטוק

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים