מועצת הנוער של בת ים החליפה ליום אחד את הנהגת העיר

אהבתם? שתפו...

דור העתיד: מועצת הנוער של בת ים החליפה ליום אחד את הנהגת העיר במסגרת יום חילופי שלטון

במהלך שבוע שעבר אירחה הנהלת העיר והעירייה, את נציגי מועצת הנוער, תנועות הנוער ומרכזי הנוער במסגרת יום חילופי השלטון המסורתי. במהלך היום התלוו בני הנוער לבעלי התפקידים בהנהלת העיר ובעירייה, נטלו חלק בישיבות ודיונים בתחומים מוניציפאליים דוגמת חינוך, תרבות, תכנון ופיתוח, מעורבות בקהילה, דוברות, ועוד. יום חילופי השלטון נפתח בטקס חגיגי בו הוענק מפתח העיר ליושב ראש מועצת הנוער העירונית ליאלי מיכאלי, נציגת בית ספר חשמונאים ותנועת הנוער קצב. ליאל התלווה במהלך היום לראש העיר, צביקה ברוט. כמו כן, עמיתיו למועצת הנוער העירונית התלוו לשאר בעלי תפקידים בכירים בהנהלת העיר, העירייה ובחברה לתרבות, פנאי וספורט.

יום חילופי שלטון הנוער, הוא מסורת שמתקיימת בעיר כבר כ-25 שנה, והיא מבטאת את הקשר החשוב שבין ההנהגה המבוגרת לזו הצעירה, ואת החשיבות שרואה הנהלת העיר החדשה בהעצמת, טיפוח וחיזוק בני הנוער. מטרת היום היא להפגיש את בני הנוער עם קובעי המדיניות ברשות, כדי להכיר את מהות תפקידי הניהול ולהתנסות בתהליך קבלת ההחלטות. יום זה מקרב את בני הנוער הנבחרים אל מקבלי החלטות, ומהווה התחלה של דיאלוג ופעילות משותפת בין נציגי הנוער הנבחרים לבין בעלי התפקידים המובילים ברשות.

צביקה ברוט, ראש העיר: "עיריית בת ים רואה במועצת הנוער העירונית ובני הנוער בעיר בכלל את המנהיגים הבאים של בת ים. הובלת בני הנוער בעיר ומעורבותכם בתהליכים העירוניים, מהווה נדבך חשוב מאין כמותו להמשכיות מוצלחת. במהלך היום ובישיבת הסיכום העלו הצעירים יוזמות חדשות בעולם הצעירים ובני הנוער והצעות לשיפור. שמחתי לקחת חלק ביום חשוב זה, ואכן יצאנו עם תוצרים משמעותיים שיעזרו לבני הנוער, ויביאו לתוצאות כבר בשבועות הקרובים"

ליאלי מיכאלי, יו"ר מועצת הנוער, מסרה: "אני רוצה להודות לראש העיר, צביקה ברוט, על התמיכה הרחבה לאורך השנים, ואלי יריב, מ"מ ראש העיר וכל הנהלת העיר והעירייה. יום זה מהוהה יום שיא של תהליך חינוכי ערכי ודמוקרטי. זו השנה השלישית שלי במועצה וכל שנה אני מתרגשת מחדש לראות את בני הנוער מלאי מוטיבציה שהשינוי בוער בהם."

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים