ראש העיר וחברי המועצה נשבעו אמונים בטקס השבעה רשמי

אהבתם? שתפו...

לתפארת בת-ים: ראש העיר צביקה ברוט וחברי המועצה החדשים נשבעו אמונים בטקס השבעה רשמי בהיכל התרבות

ברוט: "ימיה הגדולים ביותר של בת-ים עוד לפניה, ולא תהיה לי זכות גדולה יותר, מלהמשיך להוביל את העיר הנפלאה הזו, שבה נולדתי, ובה חייתי כל ימיי"

השבעת חברי מועצת העיר החדשה של בת-ים נערכה אתמול, בטקס רישמי וישיבת מועצה ראשונה לקדנציה זו בהיכל התרבות בבת-ים. הישיבה התקיימה בנוכחות ראש העיר הנבחר צביקה ברוט, סגני ראש העיר, הנהלת העיר, חברי המועצה הנכנסים והפורשים וגם תושבי העיר שהוזמנו לאירוע.

 

ראש העיר הנבחר לקדנציה השניה, צביקה ברוט נשא דברים: ״לפני חמש שנים קיבלתי לידי את העיר בשעתה הקשה ביותר אי פעם. הבור התקציבי היה הגדול ביותר בשלטון המקומי, הניהול והשירות היו ירודים, לעיר הוצמד חשב מלווה- ומעל הכל ריחפה מעלינו ההחלטה הקשה לאחד את בת-ים, עם יפו השכנה.

 

למרות כל זאת, התחייבתי בפניכם שנעבוד קשה – ונצליח: שיחד עם חבריי המצוינים להנהלת העיר נפעל ביושר ובמקצועיות כדי לוודא שבת-ים תמשיך להתקיים, עם תקציב מאוזן, תרבות שלטונית אחרת, בשקיפות – ועם הגדלה משמעותית, של ההשקעה בתושב .

 

היום, חמש שנים אחרי, אני עומד לפניכם שוב, נרגש לא פחות, כדי להגיד לכם: עמדנו במשימה: בת-ים של היום – היא כבר עיר עצמאית. לראשונה אי פעם חיסלנו את הגירעון, התקציב מאוזן, העיריה עובדת לפי תכנית עבודה מסודרת, עם יעדים לכל מנהלת ומנהל. הקמנו את חטיבת השירות , ופיתחנו את חטיבת הקהילה – כדי שכל התושבים יהיו שותפים בעשיה העירונית. חילקנו את העיר לרובעים, ושיפרנו את הניקיון והתחזוקה.

עשינו מהפכה בפארקים ובגינות, והפכנו לעיר היחידה בישראל שמעניקה חוג חינם לכל ילד גם אחוזי הבגרויות היו השנה בשיא של כל הזמנים – ולא פחות ממאה אלף ישראלים הגיעו מדי שנה לפסטיבל המזרקות הייחודי שלנו על הים. התושבים שלנו חגגו גם בפסטיבל

הבירה ובפסטיבל אהבה על החוף".

ברוט הוסיף ודיבר על הבשורות שעתידות לבוא: "אנחנו נחזיר השנה את הקולנוע לבת-ים, ונחנוך את הספורטק החדש. מרכז החדשנות בגורדון ייפתח בקרוב ויהיה מהטובים בארץ, חוף הים שלנו, הנקי ביותר בישראל, יאכלס מקומות בילוי חדשים ברמה גבוהה, וסיירת הביטחון העירונית, עם לוחמים על אופנועים, יוצאת לדרך בימים אלה".

הקהל מחא כפיים ארוכות שהתייחס ראש העיר דווקא בנימה אישית ואמר על הבמה: "וכן, אמא, תפסיקי להסתכל עלי ככה: אני זוכר שהבטחתי גם להתחתן בקדנציה הזו. אל תדאגי"

בטקס הושבעו 25 חברי המועצה – הוותיקים והחדשים לקראת תחילת עבודתם בקדנציה החדשה.

 

בנוסף, נערך טקס פרידה וחלוקת מגני הוקרה לחברי המועצה הפורשים: מר יצחק דריקס, גב' רחל גדרון איקונומו, מר אריה זיידן, מר לב טופור, גב' אושרת חבר אזולאי , מר יצחק אסקפה, מר שמעון ועקנין, מר אלי כהן ומר יבגני איזנשטט.

 

קרדיט צילום: עוז שכטר

 

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים