מכבי שירותי בריאות תומכת בתושבי העיר בת ים והפעם במפגש חוויתי להורים ולילדים

אהבתם? שתפו...

מכבי שירותי בריאות ממשיכה לתמוך בתושבי העיר בת ים והפעם במפגש חוויתי להורים ולילדים

במסגרת מחויבותה לשפר את איכות חיי הקהילה ולספק ערך מוסף לתושבי העיר ומשפחותיהם, מכבי שירותי בריאות ממשיכה לשתף פעולה עם גורמים מקומיים בבת ים והפעם במפגש חדש וחוויתי מלא תוכן בריא.
גם הפעם יצרה מכבי "חגיגה של בריאות", שיתוף פעולה בהובלתה של הגב' יפעת דגן מנהלת פרויקטים בחטיבת קהילה ובשיתוף התרבוטק העירוני אשר יחד הרימו מפגש כיף ומלמד לגיל הרך.

האירוע כלל הצגה ייחודית וכיפית בשם "חגיגה בסלט" בנושא בריאות וקבלת השונה אשר מטרתה לחנך ולעודד דיאלוג בין הילדים והוריהם על חשיבות התזונה הבריאה ואהבת הזולת. ההצגה "חגיגה בסלט" הינה פלטפורמה מהנה ומעוררת השראה, שבה הילדים יכולים ללמוד ערכים ועקרונות חשובים לחיים דרך המשחק והחוויה.

בנוסף להצגה, המפגש המשותף כלל פעילות "כריך בריא" בשיתוף פעולה עם תזונאית מכבי. במהלכה ההורים והילדים קיבלו טיפים חשובים על מרכיבי הכריך הבריא, למדו איך לשלב בין טעם טוב לתזונה מתאימה, והכי חשוב – כיצד לעשות זאת בכיף ובהנאה.

מכבי שירותי בריאות רואה חשיבות רבה בחינוך לתזונה נכונה מגיל צעיר, ומפגש שכזה עם התכנים ההרלוונטים היא דרך נהדרת להעביר את המסר ולהעלות למודעות את חשיבותו.

שרית אדטו, מנהלת מרכז רפואי קדושי קהיר במכבי בת ים ציינה ״כקופה הגדולה בעיר בת ים בה כל תושב שני חבר מכבי, יש לנו מחוייבת גדולה לשמור ולקדם את בריאות החברים שלנו.
במכבי בריאות זה הכל ולכן חשוב לנו להמשיך לייצר שיתופי פעולה בקהילה אשר יקדמו את בריאות החברים שלנו. שיתוף פעולה זה בו בחרנו הפעם להתמקד בילדים הצעירים של העיר מתווסף לשיתופי פעולה שוטפים המתקיימים במהלך השנה, למשל פעילות עם קהילת בייבי קואלה בעיר בנושא תזונה ובריאות בשנה הראשונה של הילד ,פעילויות קיץ עם אגף הספורט בעיר ועוד. הילדים הם העתיד של כולנו ולכן חשוב לנו מאוד להמשיך להיות מעורבים בחיי הקהילה ולספק כלים וערך לתושבים שלנו כבר בגיל הצעיר על מנת לחזק את הרגלי הבריאות שלהם.
כמו כן נמשיך להעניק רפואה מצוינת , להרחיב שירותים בעיר ולשמור על בריאות חברינו."

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים