מכבי שירותי בריאות חנכה את המרכז הרפואי החדש "לב הים" בבת ים

אהבתם? שתפו...

בשורה לתושבי העיר בת ים:

מכבי שירותי בריאות פותחת את "לב הים" – המרכז הרפואי החדש והמתקדם בעיר

טקס הפתיחה החגיגי התקיים במעמד מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון לוי, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, ראש העיר בת ים צביקה ברוט, מנכ"לית מכבי טבעי הגב' דבורה חסיד, חברי הנהלת המחוז והמרחב ומכובדים נוספים

מכבי שירותי בריאות חנכה באירוע חגיגי ורב משתתפים את המרכז הרפואי החדש "לב הים" בבת ים. במרכז החדש, הממוקם בליבה של שכונה חדשה וצעירה המתאכלסת בימים אלו, ניתנים שירותי רפואת ילדים ומשפחה, מרפאת אחיות, מעבדה ושירותי מינהל. בנוסף, נפתח במרכז מכון להתפתחות הילד ומרכז לבריאות האישה.
האירוע התקיים במעמד מנכ"לית מכבי שירותי בריאות הגב' סיגל דדון-לוי, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, ראש העיר בת ים צביקה ברוט, מנכ"לית מכבי טבעי הגב' דבורה חסיד חברי הנהלת המחוז, המרחב ומכובדים נוספים.
המרכז החדש משתרע על פני כ- 1000 מ"ר, וממוקם ברחוב נעמי שמר 9.
המרכז החדש מצטרף ל- 5 מרכזים נוספים הפרוסים בכל רחבי העיר לרווחת החברים. בנוסף, חברי מכבי בבת ים מקבלים גם מעטפת שירותים של כלל קבוצת מכבי: מכבי פארם, מכבידנט ומכבי טבעי.
סיגל דדון-לוי, מנכ"לית מכבי שירותי בריאות: "פתיחת מרכז רפואי חדש הוא אירוע מרגש מאד, על אחת כמה וכמה בעיר כמו בת ים שהיא אחת הערים המובילות בחברי מכבי. כמחצית מתושבי העיר בחרו להיות חברים במכבי שירותי בריאות, כ- 66,000 תושבים ואנחנו הקופה היחידה שגדלה בנפח הפעילות שלה ובבחירה בה בשנת 2022. לא במקרה נקרא המרכז שאנו חונכים 'לב הים'. הוא יהווה את הלב הפועם של השירות הרפואי של מכבי בעיר, בלב ליבה של העיר בת ים".
ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "המהלך של פתיחת מרכז רפואי חדש בשכונה חדשה שזה עתה מתאכלסת הינה בשורה חשובה לתושבי העיר בת ים. זהו נדבך נוסף בהרחבת השירותים לחברים שלנו וחלק ממהלך אסטרטגי של התפתחות וצמיחה בעיר, שכל חבר שני בה הוא חבר מכבי. המחויבות שלנו כארגון הבריאות הצומח ביותר בעיר 11 שנים ברציפות, היא להעניק לחברים שלנו שירות בסטנדרט בריאות מצוין עם מיטב הרופאים והצוותים המקצועיים. נמשיך לפעול לשיפור השירות לחברים במטרה לקדם את איכות ובריאות חייהם".
ראש העיר בת ים צביקה ברוט שדיבר אף הוא באירוע ציין בדבריו את שיתוף הפעולה המעולה עם מכבי, שיתוף פועלה שהתחזק בתקופת הקורונה ונמשך כיום באופן רציף בפעילויות שונות לרווחת תושבי העיר".
יונתן עדוי מנהל מרחב בת ים אמר כי, "להיות יותר מ- 5% נתח שוק זה מחייב, מחייב אותנו להתאים את עצמנו לחברים ולקהילה ותמיד להיות הטובים ביותר. דגש מיוחד ניתן עבור כל אחד ואחת מאיתנו בנושא קידום בריאות, במיוחד כשמדובר בעיר המבוגרת והחולה בארץ. מניעת תחלואה קשה בקרב חברינו ומתן שירות מצויין לכל חבר חברה בעיר ומחוצה לה מהווים את המצפן עבורנו"

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים