בת-ים מקבלת תעודת כניסה לתוכנית ההמראה של משרד הפנים

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים מקבלת תעודת כניסה לתוכנית ההמראה של משרד הפנים -תוכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה כלכלית.

השבוע קיבלה העיר את ההכרה הרשמית מהמדינה על ההישג הענק שלה – צמצום הגרעון ויציאה מתוכנית ההבראה שנתיים לפני הזמן:

עיריית בת-ים עשתה מהפכה כלכלית בשלוש השנים האחרונות, ראש העיר יחד עם חברי הנהלת העיר, הצליחו לחסל את הגירעון העצום שנוצר בעבר, לבטל את האיחוד של בת-ים עם יפו, למלא מחדש את הקופה הציבורית – ובזכות זה גם להוביל מהפכות נוספות בפארקים, בגינות, בחינוך, בחוגים חינם לילדים, בהופעות תרבות מהשורה הראשונה, ואפילו בהורדה של הארנונה – אחרי שבמשך 20 שנה רק העלו אותה.

השבוע קיבלה העיר את ההכרה הרשמית מהמדינה על כל ההישגים הללו: שרת הפנים העניקה לה רשמית תעודת כניסה לתכנית ההמראה, שהיא תכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה ונחשבות כעת לסיפור הצלחה כלכלי, וכך תקבל העיר כעת מיליוני שקלים נוספים מהממשלה לפיתוחה וקידומה.

 

# צביקה ברוט #
בשלוש השנים האחרונות עשינו מהפכה כלכלית בבת-ים.

יחד עם חבריי להנהלת העיר, הצלחנו לחסל את הגירעון העצום שיצרו לנו בעבר, לבטל את האיחוד של בת-ים עם יפו, למלא מחדש את הקופה הציבורית שלנו – ובזכות זה גם להוביל מהפכות נוספות בפארקים, בגינות, בחינוך, בחוגים חינם לילדים שהבטחתי לתת, בהופעות תרבות מהשורה הראשונה, ואפילו התחלנו להוריד את הארנונה – אחרי שבמשך 20 שנה רק העלו לנו אותה.

איך עשינו את זה? בזכות ניהול נכון, וצוות מקצועי שהבאנו מהעיריות הכי מתקדמות סביבנו. הפוליטיקה הקטנה ותרבות הג׳ובים והקומבינות נשארו מאחור. השיקול היחיד שמנחה אותנו הוא האינטרס של התושבים – ולא בעלי האינטרסים.
היום, רשויות מקומיות אחרות כבר באות ללמוד מאיתנו, והערים הכי מפורסמות בעולם עושות הסכמי שיתוף פעולה ומביאות להשקעות של מיליונים בבת-ים.

קיבלנו את ההכרה הרשמית מהמדינה על כל ההישגים הללו: שרת הפנים העניקה לנו רשמית תעודת כניסה לתכנית ההמראה, שהיא תכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה ונחשבות כעת לסיפור הצלחה כלכלי, וכך נקבל כעת מיליוני שקלים נוספים מהממשלה לפיתוח העיר.

אמרתי בטקס שההישג הזה הוא לא רק של הנהלת העיר – הוא קודם כל של התושבים המדהימים שלנו, שבמשך 20 שנה נשאו בנטל ולא קיבלו תמורה הולמת. הבטחתי שם שאנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על ההישגים הללו, ושלעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית, או להחזיר אותנו לאחור.

תודה לשרת הפנים על האמון, ותודה לכם התושבים היקרים על התמיכה והשותפות.
וברכות לבת-ים שלנו!

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים